úterý 9. prosince 2014

Tričko s papouškem

Poslední letošní výšivka! A to zrovna v době, kdy už mám palec a ukazovák na levé ruce tak ztvrdlý, že můžu vyšívat klidně celý den, aniž by mne to bolelo. A teď si to zas pěkně změkčím na dovolený. No nic, zkusím to vydržet, hi hi.

Papouška jsem si vyšila na cestovní tričko. Roztáhne křídla a bude mi krýt záda, kdyby něco.

Nevím, co je to za druh, ale je to podle fotky a ten zobák má vážně takhle červenej. Fešák.







34 komentářů:

  1. Super, fakt povedená výšivka, budeš za hvězdu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Lucie, děkuju! Výšivka je velký relax :).

      Vymazat
  3. Uplny krasa! Na tom chrbte sa to fakt vynima! Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, myslim, že ty záda byl dobrý nápad :). Děkuju!

      Vymazat
  4. Tyjo ten je hustej! A ty teda taky, čumim jak puk a taky ho chcu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díky! (Vyšívam i na zakázku, hi hi ^ ^)

      Vymazat
    2. Jóóóó? Tak to já do února nějakou vypečenou zakázečku vymyslím :))

      Vymazat
    3. Tak joooo, to se budu těšit převelice :)))

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Pavlo, děkuju! Zaslouží cestu do teplých krajin :).

      Vymazat
  6. Marki, ten je. Krásně vyšíváš a nejen to. :-) Dodatečně vše nej k narozeninám. Nářadí ti závidím. Takovou krásnou sadu nemám, i když něco jsem si taky kupovala. Diáře se povedly a naživo budou mít terpve tu atmosféru. Škoda, že na diáře a zápisky nejsem. Nevím, co vše jsem chtěla za tu dlouhou dobu okomentovat, co nakukuji, ale neměla jsem sílu psát.
    Užij si nádhernou dovolenou a těším se opět pak na zážitky z cest. Šťastnou cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, ahoj! Děkuju moc, budu se snažit z Nicaraguy psát, vím, že jsi z těch, co to ocení :)

      Vymazat
  7. Ten je nádherný, Markét! Jsi šikula největší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, děkuju, ale pořád je co zlepšovat. Už se těším na jarní kurz pokročilé výšivky u Evy :)

      Vymazat
  8. Páni, ten je nádherný! Ať se (nejen papouškovi) na cestách líbí! Čerpám tu hodně inspirace, i když takové úrovně asi nikdy nedosáhnu. Díky. janina282

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úroveň začátečníka. Je to ten nejjednodušší steh, vážně. Vyšívám teprve od jara.
      A děkuju!

      Vymazat
  9. Perfektný, taký v duch "Myyna vám dáva krídla":)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě bavilo vyšívat jen ten zobáček. :D Přeji ať se redzob na tričku za celý cestovní pobyt nevygajdoší, to by byla škoda a šťastnou cestu, už ať tam jsi a příspěvkuješ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevygajdoší je supr výraz... To je něco jako nevyglajdá? To znam totiž z Brna.
      Já myslím, že se nevygajdoší, už jsem ho i prala v pračce - zátěžový test a dobrý :).
      Snad budou internety na příspěvkování :).

      Vymazat
    2. Chodit jak gajdoš nebo nosit vygajdané triko není normální slovo? Aha, to jsem netušil vůbec. :D

      Vymazat
    3. Chodit jako gajdoš znám! :D

      Vymazat
  11. to je nádhera!takový ctnostný krčky dělá!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzik, dík :). Cnostný krček musí být :)

      Vymazat
  12. No vidíš jak si to zvládla! Ještě s takovým předstihem .) Je super! A určitě přešťastný, že s tebou letí. (Taky bych byla) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ho zeptám, jestli je šťastný... třeba z něj něco vyleze :D

      Vymazat
  13. Krásný a na dobrém místě! Takový klenot se může prát v pračce? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle steh je pevný, tak se ho nebojim prát. Mám takhle vyšité ještě tílko a pořád to dobře drží. Peru ho od léta. :)

      Vymazat