středa 17. prosince 2014

S holkama to balíme

Nevěřili byste, kdo všechno se mnou jede do Nikaraguy...

Jana Grešáková...

Saša Recyvěci...

Mitnik Rosa...
Maskrtka
Je strašně zajímavé, jak se pro každou kapsičku najde praktické využití. Jak já jsem se bez nich dřív mohla obejít? Záhada.

Doufám, že se v Nice bude holkám líbit. Tohle je čeká...

Udělala jsem itinerář s třemi okruhy (vždycky dělám itinerář já, to mě ba). První okruh jsou kávové plantáže, hory a pobřeží Pacifiku. Druhý okruh budou sopky, jezera a deštné pralesy. Třetí část bude složená z Karibského pobřeží a ostrovů. Každý okruh má zhruba 14 dní. To je celý plán.

Poznačená města na mapě,
zakroužkovaná místa,
podtržené linky autobusů.
Až na první tři noci žádné rezervované ubytování,
žádná předplacená jízdenka.
To je všechno. Čau.
A zatím nám to tak vždycky prošlo.

Tak já se zas ozvu.

Hasta pronto y muchos besos!

P.S. Hlavními vývozními artikly Nikaraguy jsou káva, hovězí maso, krevety, humři, cukr a rum. Tak to je dobrý místo. Hlavně ti humři a rum mě dost zaujali...

24 komentářů:

  1. Stastnou cestu a budu se tesit na cestovatelsky postrehy tady na blogu:-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dobře doražte! Užívej humry a rumy a Tvá drahá spolucestující polovička kávy. .)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně moc si to užijte, dávejte na sebe pozor, dejte si do nosu humry a rumy a zase se v cajku vraťte, jó? Cestování zdar!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak užívejte, vychutnávejte a opatrujte se!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já bych volila krevety a ten rum :-) Užij si to, Marki a piš!

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si dala to kafe ;) Myyno, užijte si to, těšim se na zápisky z cest ;)

    OdpovědětVymazat
  7. pre mňa kávu a rum....a pravidelné reportáže - na tie sa veľmi teším....
    p.s. deku pomaly končím...máš sa na čo tešiť....je taká ňuňuňu mäkkučká

    OdpovědětVymazat
  8. Kromě rumu beru všechno! :-D Opatrujte se a užijte si to!

    OdpovědětVymazat
  9. Rum na plážích Pacifiku! Jo! Hlavně šťastně:)

    OdpovědětVymazat
  10. Piš piš piš, nebo tě sní myš - nebo kreveta x nebo humr?! Hlavně si to užij(te)..
    Líbám tě....
    Lucky♥

    OdpovědětVymazat
  11. Mě zaujala ta káva a rum..
    Tak krásnou cestu ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
  12. pořádnej hovězí steak... mňam. To budete mít nádherný.mávám

    OdpovědětVymazat
  13. Šťastnou cestu. Hovězí a humr ... to bych si také nechala líbit. V malé míře asi i ten rum. Užijte si cestu. Budu se těšit na virtuální cestování.

    OdpovědětVymazat
  14. Markét, přeji šťastnou cestu a spoustu krásných zážitků, o které se tu, alespoň doufám, s námi podělíš :-) Už se na to těším!
    Užijte si to!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Super!! těším se na zápisky z cest!!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. ♥ a skoro som aj slzu vyronila, krásnu a šťastnú cestu!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Buen viaje y mucha suerte! Hasta luego.

    OdpovědětVymazat
  18. Markét, úžasnou dovolenou, plnou poznávání! A takový "doladěný" rum, na pláži, nohy v písku, je bájo <3

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuju moc! Mějte se krásně a užijte si v pohodě svátky!
    Zatím jsem zkusila to hovězí a vážně to byla lahůdka ;). Paaaa

    OdpovědětVymazat
  20. Nééé, jááá s liščí nejedu a zůstávám doma? Velký Bůfňuk! :-( Za to chci hodně fotek jezer a deštných pralesů, tam se těším nejvíc, já = zapomenutá malá kapsička. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A do háje!!! Já zapomněla na liščí kapsičku! Zůstala v Praze v kabele. Ach jooooo!!!

      Vymazat
    2. Jestli si vzpomeneš a dovezeš mi ptačí pírko nějaké krásné, najité na zemi, všechny lišky světa si budou pískat! Sbírám pírka světa, už mám jedno, z Havaje. :D

      Vymazat
    3. Divnoticháči, to je výzva! ;)

      Vymazat