středa 3. prosince 2014

Pan Stůl a paní Nářadí

Můj táta je takový ten typ pána, co umí postavit dům, vyrobit nábytek a má perfektně vybavenou dílnu. Nicméně, nikdy jsem téhle jeho šikovnosti nezneužila ve svůj prospěch a on se do toho taky moc nehrnul. Až poslední rok dost prudím s paletama a špalkama a vůbec tak obecně se dřevem natolik silně, že se tatínek rozhodl udělat dcerce radost a vyrobil mi k narozeninám stůl.

Mezi tím se ještě udála epizoda s policemi ve tvaru domečků, čímž jsem málem tátu dohnala k šílenství a zatím jsme ji neuzavřeli. Pravdou ale je, že střechy k těm domečkům už existují. Viděla jsem je.

Takže ten stůl... ten stůl je prostě krásný. Polohovatelný nahorů a dolů a dokonce i šikmo, aby se na něm líp kreslilo. Původně měl být do dílny, ale tam ho teda nepustím, zůstane se mnou doma a do Veverky pošupajdí starý stůl z Ikey.

Krásně voní ten nový stůl. Záměrně ho nechci ničím mořit ani lakovat. Ať si žije svým životem.






A tohle, to je pěkně prosím sada nářadí pro ženy. Když jsem se podívala dovnitř, málem jsem se počůrala smíchy. Čekala jsem cokoliv, jen ne růžový kladivo.

Mimochodem, hodí se převelice. To táta dobře ví. A pro příště mám slíbenou vrtačku. A jestli nebude růžová, nebudu ji chtít.





Co vy a nářadí? Máte taky svojí sadu na takové to domácí tvořeníčko?

26 komentářů:

  1. Stůl je bezva! A toto nářadí mám doma už pár let a je velice šikovný! Využívám docela často, a nejen já, jen můj muž s tím růžovým nářadím v ruce vypadá tak nějak zvláštně ;-)
    PS: mám tam ještě malou krabičku s 5 úzkými šroubováčky, na dětské hračky na baterky ideální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, to chceš říct, že máš rozšířenou verzi nářadí??? Budu to doma reklamovat :D

      Vymazat
    2. Hmmm, asi mám :D
      Ale rozhodně nemám takový vychytaný futrál :D

      Vymazat
  2. Stol je nadherny...otecko je naozaj sikovny. A naradie fantasticke...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nářadí je poklad! Takové dárky mi uplně vyhovují :). Ostatní si koupím sama.

      Vymazat
  3. Jééééé - to je bžunda:-)! Chystám post o dárcích, přesně takové babrbie nářadí taky mám a chtěla jsem ho tam vypíchnout....
    PS: Stůl je luxusní.!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se směju. Už několikrát mi ve služebním mailu přistál mail s názvem "Růžové nářadí pro ženy". Nikdy jsem to neotevřela, já blbá! A stůl je nejbezvadnější. Táta je profík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště otvírej a neváhej. Takovej vercajk, to je k nezaplacení :)))

      Vymazat
  5. Mám růžovou aku-vrtačku-šroubovák :-). Je krásně malička, lehoučká, výdrž dobití baterií tedy nic-moc, ale funguje. Jen se holt musí častěji dobíjet....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepovídej!!! To musím nenápadně podstrčit jako další tip na dárek. Růžová aku-vrtačka! Můj sen :D

      Vymazat
  6. To je fakt nádhera ten stůl! Ale když není dřevo vůbec ničím mořené, vsakuje se do dřeva špína, máme ničím nemořené obložení a vypadá fakt hrozně, dřevo trpí. :) Nějakým přírodním olejem nebo voskem by si určitě zasloužil pohladit. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? No, tak já to zvážím. Rozhodně nechci, aby stůl trpěl. Díky za upozornění :)

      Vymazat
    2. Zas ale nechci blbě radit. Možná se to dělí i na tvrdé a měkké dřevo a tvrdé může být třeba bez ochrany. :D Ale logicky bez nějaké odpudivé ochrany vpíjí vlhkost, špínu, kaňky, jídlo, chrobáky... :D

      Vymazat
    3. Tohle je každopádně měkké dřevo. Chrobáky ale vpíjet určitě nechci, chrobáci musí přežít! :D

      Vymazat
  7. stul je krasny, to musi byt vune!
    ale ta ruzova sada, ta me fakt dostala :D ja mam jen kladivko a sidlo a oboji nudne neruzove :D

    OdpovědětVymazat
  8. Stůl je skvělej...škoda, že můj tatínek na tohle moc není....a kladívko a spol.. cha:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý viď?
      Viděla jsem dneska na fotce tvůj diář. Krásnej! Kdybych neměla objednané ty svoje, tak bych přesně tenhle papír chtěla :). Krásná volba!

      Vymazat
  9. Stôl je parádička a tata šikovný kutil, to náradie ma pobavilo:) veru strážila by som si ho ako oko v hlave, pretože to Palinove sa vždy nejako roztratí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nářadí je třeba svěřit ženě! ;)

      Vymazat
  10. Luxus, to dřevo voní až sem. A to nářadí? No to mě dostalo. Já svoje vlastní nemám, vždycky si je vypůjčím, protože můj pan manžel je potřebuje mnohem méně než já :-) Ale taková sada by se mi dost hodila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to! Tak napiš Ježuchovi :)

      Vymazat
  11. Ty jo, tatínek musí být opravdu šikovný! .) To já bych se od svého ničeho takového nedočkala :D
    A ta sada nařádí, tak ta je boží :D U nás v holčičí domácnosti by se určitě hodila místo té, co mamka donesla z práce, jako reklamní předmět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, pokud s tím reklamním předmětem jde aspoň majznout do hřebíku, tak je to ještě dobrý :D

      Vymazat