sobota 6. prosince 2014

Music Inspiration #44 - Depeche Mode

Depešáci... Chodil tady někdo v devadesátých letech krutě jenom v černé, s kloboukem na hlavě? Já sice ne (měla jsem totiž hippie období, ehm), ale až tak lhostejná jsem k nim taky nebyla...

Zdroj www.thestar.com

Viděla jsem je dokonce před pár lety hrát v Praze, jezdí sem fakt pravidelně a musím uznat, že jsou to skvělí muzikanti. Jinak by asi nevydrželi tak dlouho na výsluní, to je jasný.

Já mám moc ráda tuhle nakopávačku, která už je šíleně stará, ale baví mě pořád.

Never Let Me Down Again (Music for the Masses, 1987)





A nemůžu vynechat nějakou skladbu z vynikajícího alba Song of Faith and Devotion z roku 1993, které bylo asi nejdivočejším obdobím pro frotmana skupiny, neboť Dave Gahan v té době vypadal díky svojí závislosti na heroinu opravdu ukrutně. Stačí se podívat na jakýkoliv klip z téhle doby a máte pocit, že byste ho nejradši šoupli do nejbližšího Drop Inu.

Tak třeba Walking In My Shoes (Song of Faith and Devotion, 1993)




Hezký víkend! A příště bude poslední hudební inspirace roku 2014, zakončená číslem 45. Další zase až v únoru. Pořád je z čeho brát, moje iTunes tvrdí, že by mohly hrát 28 dní v kuse, hi hi. To už je docela dost.

4 komentáře:

  1. Já jsem byla zrovna taky hippie. Měla jsem sedmikrásky (ty do vlasů, ty plastové) na botech, zrzavé vlasy s pěšinou uprostřed :D :D a nosila batiku, ale Depeche mi přesto hrozně rozbouchávalo srdce!! :) A dík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já radši ani nevzpomínám, co jsem nosila... ale tak namátkou si vybavuju černé zvonáče a slamák... to mi stačí :D.

      Vymazat
  2. Ja som vedela, že sa dočkááám♥. Moja srdcovka a láska forever!!! Zlepšila si mi náladu, vďaka Markét:)

    OdpovědětVymazat