středa 10. prosince 2014

Momentky z Adventního blešáku

Máme to za sebou... Co dodat? Snad jen, že akce byla velmi úspěšná, vybralo se 11 000 Kč. Lidí spousta. Psů ještě víc. Velmi statečná byla obsluha v kavárně Čekárna. Opravdu velmi. Moc jim děkujeme!

Taky moc děkujeme lidem co nakupovali a pak svoje platby velkoryse zaokrouhlovali nahoru ve prospěch týraných buldočků. Výtěžek z akce půjde na jejich záchranu.

Myslím, že akci na jaře zopakujem. A přidáme pánské oblečení. To tam chybělo. Muži se hlásili o svá práva.

Tak ještě jednou, moc díky!





Hrdinky I

Hrdinky II


Proběhla i adopce slepé fenečky. Půjde do nové milující rodiny.



Tenhle obrázek snad nejlépe vystihuje nespoutanou a láskyplnou atmosféru blešáku... zejména pak to, co se děje ve spodním patře. 

Pamlsky nechyběly. To je jasná věc.


16 komentářů:

  1. Hahaha buldočci mi vždycky vykouzlí úsměv na rtech! A dnes ho obzvláště potřebuji..Díky :) Zita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou fakt vtipní :). Tak snad byl den lepší :). Mějte se krásně.

      Vymazat
  2. Ty jsou roztomilí +:). Tak to je fajn že se to tak povedlo, záslužná činnost :) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, povedlo a bylo to prima a hlavně to mělo smysl, což u mnohých činností v poslední době celkem postrádám. :))) Měj se krásně, Martino.

      Vymazat
  3. Já jsem se dojala! To je tak krásné co jste pro ně udělali!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se dojímala celý večer, náročné na srdce to bylo :).

      Vymazat
  4. Ach, skvělá akce, škoda, že jsem o ní nevěděl =(

    A ti buldočci jsou z nějakého útulku? Je možné je adoptovat?

    Díky,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli, díky za zájem! Už jsem vznesla dotaz na organizaci, která buldočky zachraňuje. Dám vědět!

      Vymazat
  5. Ježišmarjá, ta fotka jak tam sedí u židle, ten pohled a fousky! :))) Mě téma množíren a týraní vždy tak nasere, grrrr. Pomáhat jim má smysl! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno oko by z té fotky nezůstalo suché, to je fakt!
      Jako množírny, to je neskutečný sado-maso... ty lidi by měli střílet.

      Vymazat
  6. Jsem ráda, že vám to povedloooo .)

    OdpovědětVymazat