pondělí 1. prosince 2014

Kuchařská zástěra

Hráškově zelená. Lněná. Na tu se mi vyšívalo tuze dobře. Je to jedna z objednávek, které poputují pod vánoční stromek. Z toho mám radost.

Dali mi volnou ruku. Nejdřív jsem myslela na nějaký bylinky... něco decentního... víte jak. Ale zase se mi to zvrhlo v myynovinu.







A co, že to je za ptáčka? No přece pestropeřec španělský (latinsky myynius hispanicus). Velmi vzácný druh, peříčka má z hebké, ručně barvené příze. Velký gurmán! Rád se zdobí kuchařskou čepicí, filuta...



Dobře se podívejte, tohle se jen tak často nevidí... Myynice s vařečkou a v zástěře.



Myslim, že se vrátim radši k těm štětcům... ehm.

16 komentářů:

  1. Tak ten se ti dooooost povedl! .) S takovou bych pak tu zástěru i začala používat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! A nepovídej, nebo Ti nějakou koupím a vyšiju a Ty pak budeš muset nosit zástěrku! :D

      Vymazat
  2. Ta zastera je nadherna! Ja bych ji brala na jine barve zastere, ale ta vysivka je fakt super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zástěru dodali objednavatelé. Mě se teda ta barva líbí, myslím, že je praktická. I když, třeba taková růžová... Ta by byla... hmmmm :)))
      Díky!

      Vymazat
  3. Skvělé! Myslím, že pod stromečkem bude radost veliká :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to skvělé. A odvážné a vůbec! Dostala jsem z toho hlad.

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělá výšivka – ten ptáček je parádní! :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten myynius je boží, jak má ten čapeček, chichi, no a ta vařečka v kapsičce ti náhodou sekne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neříkej, že mi vařečka sekne, jinak ti za trest něco uvařim ;)

      Vymazat