pondělí 8. prosince 2014

Diáře s příběhem

Začátek příběhu už jsem odvyprávěla tady. Drama s diáři ale pokračovalo i v tiskárně, o čemž by vám nejspíš uplně nejlíp povyprávěla Anýzovka, kterou jsem odchytla na Florenci při její cestě na letiště, kam se chystala k odletu zpět do Francie.

Když to velmi zkrátím, tak diáře byly doslova vybojované a to i přes nepřízeň elementálů, kteří zrovna nebyli nakloněni (tiskárna, grafik, knihařská dílna, počasí - všechno se komplikovalo).

Ale, diáře jsou tu. Zápisníky taky. A já jsem z nich celá rozechvělá, což je možná nepochopitelné, ale je to tak. Protože jsou to první diáře a zápisníky, které mají "mojí" obálku. Jsou dělané ručně, pečlivě skládané, lepené, kompletované. Uvnitř logísek. Uplně nejvíc praktické je rozdělení diáře, ve kterém je pro každý týden jedna stránka a na protilehlé stránce je místo pro podrobnější poznámky. To chci! To potřebuju!

Nechybí plánovací kalendář a další vychytávky.

Z důvodu svého odjezdu jsem vzala od každého motivu jen jeden kousek, to zn. 5 různých diářů. Plus ladící zápisníky. Těch je též poskrovnu.

Pokud byste měli zájem o nějaký kousek, neváhejte psát. Co nejdřív, prosím. Na adresu jinochova@gmail.com.

Velikost diáře je A5, cena 500 Kč.
Velikost zápisníku je A6, cena 250 Kč.

Líbí se vám? A jaký motiv nejvíc?

















10 komentářů:

  1. Krásný design, praktická velikost a skvělé vnitřní logistické uspořádání!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že je to dobře vymyšleno :)

      Vymazat
  2. Škoda, že diáře neumím používat, tyhle jsou opravdu nádherné!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pusu za rozechvělá :-*
    Krásná spolupráce to s tebou byla <3 I když sama výroba byla letos o nervy a pár nocí spánku... Mně se líbí všechny, o tom žádná :-)
    A už se děsně těším, až budou tvé akvarely v paspartě a hrdě viset v našem provensálském obýváku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, byl to boj a ty jsi bojovala statečně a neohroženě :). A jsem hrdá, že mé akvarely odjely do Francie :).

      Vymazat
  4. Market-diare jsou opravdu krasne, muzes byt na sebe patricne hrda:-)

    OdpovědětVymazat