úterý 16. prosince 2014

Bude zima?

Přivolávám od čtvrtka trochu toho chumelení a pořádné zimy. Dneska mi totiž bylo v kabátě podivné horko, a i když bych nejradši zavedla celoroční léto, tak správný řád a běh věcí je mi přece jen milejší a prosince takové nebývaly. Třeba před pěti lety. Myslím.

Takže čáry máry fuk, ať je tady závěj a chuť na svařák.








8 komentářů:

  1. Víš co, já mám zimu ráda, ale na horách, lyže, ve městě nee :-( U nás včera pršelo. Ty si zítra odfrčíš a necháš nám tu sněhové závěje, jo? Moc si to užij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněhové závěje jsou supr, ne? :)

      Vymazat
  2. Ty zimy jsou v posledních letech fakt na prd, tak doufám, že nám ten sníh doopravdy přivoláš .) Ale chuť na svařák bude i bez závějí :D
    A už mi nějaký Tvůj obrázek tady chyběěěl .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, holka, já už měla taky svrbění v rukou, ale nebyl vůbec čas malovat. Takže teď si to hodlám pořádně vynahradit i na cestách :).

      Vymazat
  3. Bych si teda bílé Vánoce přál taky, takže se připojuju a šup sem s tím sněhem!!! A ať jsou ho mraky =)
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovědětVymazat
  4. Zima je moje nejoblíbenější období, v létě trpím. Ale něco za něco, když je pěkné léto, měla by být taky pořádná zima a naopak, prostě ať si každý užije tu svou část roku. Bílé Vánoce by byl nádherný bonus, ale že není pořád sníh ani na horách, z toho už mám depku... Takže jestli mám pronést nějaké zaklínadlo na ty závěje, tak se ho naučím třeba pozpátku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Tak držím palce, třeba ten sníh vyjde alespoň na Silvestra.

      Vymazat