pátek 7. listopadu 2014

Vzlétnout!

Jako vlaštovka.

Tahle byla na přání. K narozeninám. V originální verzi. (Ještě, že existujou skenery a já ji elektronicky, po dohodě, samozřejmě, můžu šířit dál.)

Přiznám se bez mučení, že na přání nedělám vždycky. Někdy s omluvou odmítnu a někdy do toho jdu. Záleží na motivu. A motiv vlaštovky se mi líbil moc. Navíc, představa dalšího využití byla víc než lákavá. Takže vlaštovku jsem expresní linkou poslala na síto.

Vzleť vlaštovko a dělej radost!

Na obrázku... (reprodukce je k mání na Fleru)...




... na tričku...


...na ťuťu ňuňu polštáři... a tak, prostě.

A tenhle polštář si z Veverky odnesla herečka Anička Polívková. Fakt. 



12 komentářů:

  1. Ty jedeš :-) Hodně uznalých zákazníků jako AP přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jedu, ale naštěstí mě to ba :)

      Vymazat
  2. Krásná ... jako všechno z Tvých ptačích sérií...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já to ptactvo fakt můžu. A strašně se těšim na dovču, bo ve Střední Americe jsou opeřenci nejkrásnější.

      Vymazat
  3. Ty jo, fakt Anča?

    Tak to se mamka, až to při oslavě zjistí, rozpustí radostí na tisíc atomů ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, no prý to asi A.P. byla, já jsem bohužel tou dobou pobývala u kožaře v čekárně, takže to mám zprostředkovaně od Jany :).

      Vymazat