pátek 14. listopadu 2014

Španělská kráska

Španělská kráska číslo II bude mít tuto plážovou tašku. Její sestře Eli jsem udělala tuhle verzi. Za Carmen, milovnicí Swarovski blyštivých kamínků, poletí taška s modrobílým popelínovým puntíkem uvnitř a zvenku výšivkou doplněnou o skleněnou korálkovou aplikaci. A aby se holky na pláži nehádaly, výšivky jsem udělala skoro stejné.

Baví mne tašky na míru, když dostanu pár indicií k obdarovávané osobě. A baví mne vybírat podšívku a pak být při sešití a obrácení tašky napnutá, jestli to dopadlo dobře. To jsou fakt neopakovatelný chvíle. Někdy bych si potřásla rukou a někdy bych se zabila.

Jestlipak už nastal čas na zip? Hmmmm, kdo ví...?







Ještě jsem ty tepláky nesundala, vidíte?





8 komentářů:

  1. Já se nedivím, ty tepláky vypadají bezva. :-) Taška je povedená a líbí se mi, že máš značku vyšitou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím vyšitým logem jsem na sebe ušila bič :D

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ty barvy .) tepláky není třeba sundávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas od času ty tepláky musím sundat :)

      Vymazat
  3. Tepláky dobrý.
    Já mám teď na sobě arabský parfém a tepláky původně mého táty a je mi akorát.

    Taška taky pěkná - ten materiál má opravdu krásnou strukturu. A podšívka se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mávám! (Čerstvě potřená francouzským olejem, arabský parfém nemaje :).)

      Vymazat
  4. Ta ofina už ani nejde vidět! Nebo to jsou vlasy dozadu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji vidím ještě pořád dost dobře ;)

      Vymazat