pondělí 10. listopadu 2014

Ne!dokonalý pátek

Pátek mi začal opravdu prima.

Ráno jsem se vzbudila s takovým svěděním po obličeji a s tak děsivým napětím v kůži, že jsem ani nemusela chodit k zrcadlu, abych věděla, jak vypadám. Příšerně non plus ultra. Tím si buďte jistí.

Takže jsem se neodvážila ani namalovat a protože jsme byli objednaní na výměnu pneumatik a pravidelnou prohlídku v autoservisu, tak jsem holt vyrazila mezi pány od aut ve stavu, který bych si za rámeček nedala. Jim to ale bylo stejně uplně jedno.

V servisu jsem si připadala jak u gynekologa... "Kolik máte najeto?" a "Kolik máte paliva v nádrži?" mi znělo skoro stejně jako "Kdy jste měla poslední periodu?" a "Kolik vážíte?". Nicméně, nechala jsem si to pro sebe. (Hlavně nepřitahovat s tim ksichtem pozornost.)

Odpoledne jsem pěkně naklusala k Doktoru Hauschkovi a doplnila zásoby kosmetiky, která mi spolu s La Roche-Posay udělá vždycky nejlíp. A taky jsem tam konečně čapla i ten jejich supr trupr šetrný lak na nehty a po třech letech si nalakovala nehty na rukou. Uvidíme, jak to skončí. Dám vědět. Jestli budu nehty zase pěstovat od začátku, nenechám si to pro sebe, to si pište.



Opravdu temně červený odstín. Ty mám nejradši. Třišestdevítka.


A z Revoluční rovnou do Neoluxoru pro čerstvé vydání průvodce na velkou zimní cestu. Je to tady! Srdce se mi silně rozbušilo před pár dny právě ve chvíli, kdy jsme odklikli na internetu nákup letenek do Managuy.



Ale co bylo ten pátek nejvíc nejdůležitější, byl večírek přece! A ne ledajaký. Ne!dokonalý.

V Tapas baru Miró jsem měla rendez-vous s Rosou a taky dokonalýma holkama Bárou a Líbou, pořadatelkama večírku. Strašně jsem se na ně těšila, protože jsem je znala jenom jako pozorovatel a čtenář. Uspořádaly tuhle párty nejen s cílem se rozšoupnout a potkat s přáteli, ale i vybrat peníze pro nadaci Pink Bubble, konkrétně pro jednu z "bublinek", která si přála trampolínu. A taky ji díky výtěžku za prodej mýdel od Bon Ami dostane. Dobrá věc se podařila.

Bára s Líbou (vlevo vzadu) a jejich plaché úvodní slovo.

S Rosou jsme zjistily, že je na párty i Vojta Dyk s Táňou a po očku je pozorujem. Jsme strašně zvědavé, ale taky dost plaché. Navíc, já jsem na téhle fotce zjistila, že mám místo vlasů helmu, z čehož nemám radost a koukám, že Rosa místo Vojty D. pozoruje spíš svojí skleničku.

Poetické zbytky sýrových tapas a olivových peciček.

Nakoupeno. Mejdlíčka a náhrdelník NE!DOKONALÉ. Krása! Vůně!

Nevím proč, ale náhrdelník mi uplně záhadně drží na počítači jak magnet. Vypadá to dost legračně. A taky trochu jako vánoční stromeček.

10 komentářů:

  1. Tyhle laky jsou prima! Myslím, že budeš spokojená a tvoje nehtíky jakbysmet! Večírek docela závidím, taky už bych potřebovala někam vyrazit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow těším se na fotky a příběhy ze střední Ameriky...moje zimní cesta bude probíhat jen o pár set kilometrů jižněji v Costa Rice tak jsem zvědavá na porovnání :) přeju příjemnou cestu bez komplikací! Zita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Kostariku jsme projeli před dvěma lety a už teď vím, že náklady budou v Nicaraguy mnohem nižší. Je děsně drahá :). Ale krásná! A ta fauna a flora! Foťák nestíhal ;).
      Tak si to užijte!

      Vymazat
    2. Díky, teď jsem objevila váš report z Kostariky :)
      Počítáme s tím, že je to nejdražší země v okolí, tak uvidíme... Snad to bude stát za to. A pokud zahlídnu tapíra (ty já totiž miluju) tak budu nejšťastnější na světě :) Z.

      Vymazat
    3. Zahlédnete tam asi ledasco :). Je tam krásně. A hlavně nevynechejte Tortuguero. Stojí to za to :).

      Vymazat
  3. Tak velkou zimní cestu ti dooost závidím! A barva laku je taky hrozně super .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva laku je boží a samotný lak taky. Už jsem s ním myla i podlahu a nemám mop, máčela jsem nehty ve vodě a všechno v cajku! :)

      Vymazat
  4. Tak sem teďka jedete, taky jsem zvědavá na zápisky:) A večírek zní, že se moc povedl. Detaily o celebritách si poslechnu osobně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, tam jedeme. Ale zápisky asi nebudou tradičně tak často. Jak tak čtu detaily o téhle zemi, tak při prvním odbočení z hlavní cesty ztrácíme signál :))).

      Vymazat