sobota 8. listopadu 2014

Music Inspiration #50 - OST Samotáři

Jeden z nejlepších soundtracků ever. Podle mého názoru. A jeden z filmů, který na mojí křehkou psychiku rozervané dvacítky velmi silně zapůsobil. Hned po Šeptej.

Chtěla jsem být jako oni. Žít v Praze, děsně pařit a zajímavě se oblíkat. A mít tetování a piercingy. Všechno jsem si vlastně do puntíku splnila. Sice později, ale přece. A piercing už nemám, to byl pěkně blbej nápad. A pařit už taky moc nechodim. Mám se ráda.


Zdroj fdb.cz



Laco Lučenič - (Chladná) ako zmrzlinový pohár




Ohm Square -Wounds On a Cherry Tree


5 komentářů:

  1. Díkýýýý! Do puntíku souhlasím a ještě jsem si zavzpomínala! :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám ráda... a bacha, Laco Lučenič, to byl zase můj předpubertální idol:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec nevim, jak vypadá, čoveče... :)

      Vymazat