čtvrtek 27. listopadu 2014

Logo v pastelově červené a modré

Tak jsme tu měli v srpnu logo v modré a žluté a ani ve snu by mne nenapadlo, že budu s prací pro Social Connections pokračovat. Leč, je to tak.

Stockholmské domečky zapůsobily a mne bylo svěřeno logo pro další konferenci, tentokrát v USA.
Boston.

Ovšem, nebyla jsem zdaleka tak plodná jako minule. Dohromady jsem dala tři logísky a krapet se zahanbením jsem je odeslala, protože minulá smršť log mohla způsobit, že to teď budou očekávat pokaždé. Člověk nikdy neví.

Já neměla v úmyslu dělat znova siluety dominant města, ale tak, když už to vyšlo minule, podstrčila jsem mezi návrhy i jeden s věžáky...


Dominanty Bostonu jsou věžáky. Tak jsem si s nima pohrála a odlehčila je bílými proužky, které můžou zároveň reprezentovat i červené proužky na americké vlajce.



Tohle logo vycházelo z "mateřského" loga Social Connection.


A tenhle motiv jsem si půjčila ze slavného bostonského mostu od Leonarda P. Zakima.


A co myslíte, že si vybrali? No to s domečkama, přece! Jo jo.
Já osobně mám srdce spíš na straně toho posledního, mostového.

A co vy? Jaké byste vybrali? (Hlavně mi nepište, že minule toho bylo víc, už takhle z toho mám trauma, hi hi.)



12 komentářů:

  1. Já domečky, domečky jsou prostě vždycky super! I minule i teď!

    OdpovědětVymazat
  2. na první pohled trojka, ale domečková tradice, proč ne (taky se mi líbí, i když mi kousek trochu připomíná Tádž Mahal). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taj Mahal, no jo už ho tam taky vidim! :)))

      Vymazat
  3. Hele, dyk vis, ze casto mene je vice :) Ja osobne bych vahala mezi domeckama a mostem, most je ovsem genialni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Most mi prostě taky přijde zajímavější. I dobře funguje zmenšenej. Tak třeba jindy... :)

      Vymazat
  4. Mně se hrozně líbí to retro kulaté, ale všechny jsou povedené, jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, děkuji! Docela mě ta loga fakt baví :)

      Vymazat
  5. Nemůžu si pomoct, ale mě se domečky prostě taky líbí nejvíce .)

    OdpovědětVymazat