středa 26. listopadu 2014

KoLÁžE!

Terezka je už přes dva roky v Kanadě. Jednou za rok přijede a všechny nás vytrhne z každodenního kolotoče. Myslím, že je to nejkreativnější osoba, jakou znám. Děti ji milujou. Dospěláci ji milujou. Svým typickým chraplákem vás dostane hned na první dobrou.

Přijela i se svým Kanaďanem Ianem, milovníkem lyžování a velkým pohodářem. Ian mě porazil v českém scrabble a to i přesto, že na začátku tvrdil, že "ňýzú" je zvíře, velmi vzácné, které pravděpodobně vůbec neznáme a že bychom mu to měly s Terkou uznat. Nakonec se ale chytnul slušně a převálcoval mne.

A dělali jsme koláže. Což mi nikdy moc nešlo.

Dělat koláže je nejlepší na zemi. Doprostřed umístěte talíř s jídlem. Nejlépe se sýry a dalšími dobrotami. Vedle postavte víno.


Tady už se Ianovi rýsuje bojovník se žralokem na hlavě.

A tady je můj první obrázek... trochu nesourodý, já vim.

Terezčino první dílko...

... se zlou kočkou.

U druhého obrázku se nám Terez odvázala ještě víc a začla být mírně edukativní...


Chlapská koláž na první pohled.

Můj druhý pokus. S tím už jsem byla spokojenější.




Co vy a koláže? Zkoušeli jste to někdy? A donesli to svému psychologovi? Co říkal?

14 komentářů:

  1. Já mám slabost pro lidi s chraplákem. Jsou hrozně srdeční a pořád veselí! Mám teda tu zkušenost, možná to není pravidlo. A koláže já miluju a dělám je už od střední a hrozně mě baví, ale nemám svého psychologa, fňuk, takže nevím, co to o mně vypovídá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chraplák je sexy! Terez by měla zpívat šansony :)

      Vymazat
  2. Ja jo! Kdysi. Dokonce jednu si kamarad nechal za tezky prachy (na to, ze je to kolaz ode mne) nechal zapaspartovat a visi mu doma!
    A ty mas na obou svejch tu ukazanejch kolazich pletenyho medveda! Strasne potrebuju vedet, co na to snar nebo ten psycholog! (... a taky tam mas ptacka a jidlo... ja vim, kdyz ma jeden k dispozici casopis o pletenejch medvedech, ptaccich a jidle...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pletený medvědi byly hrozně vtipní a hlavně se s nima dalo dělat všechno možný. Taky mám všude korunku. Takže abych to shrnula, nejspíš potřebuju pletenýho medvěda, protože mám hlad a myslim si o sobě, že jsem princezna :).

      Vymazat
  3. Já miluju dělat koláže! S Domi se do nich vrháme pravidelně, taky ji to hrozně baví. A já teda nevím, ale ty tvoje jsou supr! Fakt se mi strašně líbí, si nějaká sebekritická moc, nebo co:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Iri! Mně se dost líbí ta druhá koláž. Fakt jo :).

      Vymazat
  4. Ty jsem dělala ve škole moc ráda :). Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmmm, ta koukám, že všichni dělali koláže, jenom já ne. :)))

      Vymazat
  5. Dobrý nápad. To doma navrhnu, že bude kolážový večer ... samo že s vínem :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad! Možná to doma zavedu pravidelně :)

      Vymazat
  6. Boží! Fakt moc! :) První Terezčina a poslední Tvá jsou naprosto skvělé. Koláže jsem nedělala od základky. Je třeba napravit. Ale stejně vím že se k tomu nedostanu...Musím si pořídit asi náké ty děti ať mám na dělání všech těhle blbostí dobrou výmluvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, mne dětí netřeba! Vystačím si i bez nich :D. Dělám blbosti prakticky neustále :))).

      Vymazat
  7. Umělec se nezapře! Povedly se Ti obě a moc. Já koláže nedělám, momentálně děláme vánoční ozdoby z papíru :-))) Ale někdy určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, děkuju! Vánoční ozdoby jsou taky cool. Hlavně ty ručně dělané ;). A dítka se parádně zabaví :).

      Vymazat