středa 19. listopadu 2014

Jak se starat o pleť

Tak o tom já mám naprosto jasnou představu. Dávno. Ne vždycky se mi to ale daří a hlavně mám ultra hysterickou pleť. Někdy se mi stane, že se "jen tak" osypu a nevim z čeho. Naposledy minulý týden a pomohly jenom kortikoidy. Já vim, bleh.

Mám v sousedství na Letné kosmetické studio. Studio v zahradě se jmenuje. Dělala jsem pro paní majitelku vánoční dárkové vouchery a tak mne napadlo, že by mi mohla pomoct. Poradit. Cokoliv. Akorát jsem měla vždycky vůči kosmetickým studiím dost předsudky. Návštěva ale mnohonásobně předčila moje očekávání.





Paní Jarmila, co Studio vede a vlastní, je vystudovaná biochemička. Má znalosti o složení přípravků, které používá. Ví, co se na jaký problém hodí. A nebo nehodí. Dokáže poradit a má neuvěřitelný přehled o produktech na francouzském trhu.

Jo, na francouzském. Paní Jarmila je totiž po mamince Francouzka. A sleduje trendy ve Francii. Má studio plné ikonických kousků, o kterých dokáže erudovaně a s vášní vyprávět. Kdy se to objevilo na trhu. Kdo to vymyslel. Co to obsahuje. Která francouzská celebrita to proslavila. Dokonce byla první, kdo v Čechách prodával legendární olej Nuxe.


Úžasně voní! Už mám jeden objednaný. Nešlo odolat.

Ve Studiu můžete najít i takové poklady, jako jsou oleje od Roger&Gallet, které jsem znala tak maximálně z francouzských časopisů. A nebo vlasové přípravky závratné hodnoty (a taky závratné vůně) Christophe Robin.






A nechybí ani klasika, kolínská voda No. 4711.




Tak takový poklad já mám na dosah. Rozhodně jsem tam nebyla naposled, už kvůli tomu, že je tam i kadeřnictví.




A ve spodní části se o vás postarají, zatímco na vás bude dohlížet mladý Jean-Paul... Ňuňuňu...



Ťuťuťu!




A ne, není to placená reklama. Je to moje osobní zkušenost. A ráda bych ji předala dál, protože odbornic, jako je paní J., tak těch je jako šafránu. Tak se tam zastavte. Třeba pro ten voucher (mamince, sestře, přítelkyni k Vánocům?) nebo se nechat opečovávat. A jestli vás něco trápí na kůži, nebojte se zeptat. Je to v ulici Dobrovského 9. Studio v zahradě.


13 komentářů:

  1. Paní Jarmila je nejmilejší, ikdyž ji "znám" jenom přes maily! Až teď mi to došlo, když jsem viděla ptáčky a vázu! :)) Je fajn, že sis to tak užila. Já na kosmetice nebyla ani nepamatuju a že bych měla!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, ptáčci jsou od Tebe? To je super! :D
      Na kosmetice jsem byla poprvé a k paní Jarmile budu chodit pravidelně. Byla první, kdo mě přesvědčil, že tomu rozumí ;).

      Vymazat
  2. Takové skvosty! Až budu jednou nechutně bohatá, přesně takovýma lahvičkama si zaplácám koupelnu. To musí být úžasné mít v dosahu takové božské místo...malinko Ti závidím :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úžasný! Jsem moc ráda, že jsem to místo našla :)

      Vymazat
  3. Jsi mi připomněla, že se musím objednat na kosmetické ošetření, protože jsem zase začala pravidelně chodit. A ten legendární olej vůbec neznám, jak to? Stojí za vyzkoušení? Já jsem teď objevila novou tělovou biokosmeiku z olivového oleje se stejným certifikátem jako má Hauschka (NaTrue) a musím říct, že je bájo. Tak ženy, hýčkejme se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom oleji už jsem teď závislá! Neskutečně příjemný a rychle se vsakuje. Nevím, jak tady, ale ve Francii má dobré jméno. Sem ho přivezli relativně nedávno. Hýčkání zdar!

      Vymazat
    2. Báro- je to nejlepší kosmetický vynález co znám! Ple´t se mi po tomhle oleji strašně zlepšila a jak píše myyna voní nádherně, navíc je z asi 96% z přírodních složek...

      Vymazat
  4. Tyjo, to už přeháníš! Jestli teď vypadáš na dvacet, tak po tomto francouzském pralesním kosmetickém zákroku ti bude kolik? 13? :) Každopádně závist, já na kosmetice nikdy v životě, ale tohle bych si dala líbit, vypadá to hodně atmosféricky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi srandistka! 20! Chci tě domu! :)
      Studio v Zahradě je super prima. Klídek, kytky, a když budeš chtít, pustí ti tam i nějakou vážnou hudbu :).

      Vymazat
  5. Nádhera! Opravdu začínám o návštěvě uvažovat. Miluju to rozmazlování, ale nenechám se jen tak od někoho:-) a tohle vypadá jako dobrá vizitka! Navíc miluju ten olej od Nuxe, nic jiného si na pleť nedávám, mám dva druhy a jeden dávám na ráno a druhý na večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, to jsi o krok přede mnou, já ten olej začala používat až teď. Ale rozhodně to vypadá na věčnou lásku :).
      Návštěvu Studia jen doporučuju!

      Vymazat
  6. Myyno, diky za tip! Prave se od pani Jarmily vracim a byl to raj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám obrovskou radost! Fakt! Já už to k ní asi do odejzdu nestihnu... Jsem moc ráda, že můj "čuch" na Studio v zahradě byl dobrý :).

      Vymazat