středa 5. listopadu 2014

Co nemaj zombíci rádi

Zapomněla jsem ji změřit. Ale na oplátku pro vás mám pár cenných rad.

1. Zombíci neumí lézt na stromy.
2. Zombíky přitahuje hluk.
3. Zombíci vycítí strach.
4. Zombíci se neradi poflakujou po hřbitovech, volí raději čerstvý vzduch v ulicích.

To je tedy pár rad pro případ, kdyby nastala zombie apokalypsa. (Ve zkratce - v tichosti a neohroženě utíkejte na nejbližší hřbitov a tam vylezte na strom.)

A pro ty, kdo jsou na tom špatně s pamětí, mám tuhle bezva tašku. Všechna cenná doporučení jsou na podšívce. Výšivka trvala asi 15 hodin. Postavičky nejsou vystříhané z látky, jak by se zdálo, ale "vybarvené" bavlnkou.

A strašně jsem tašku vytunila zpevněným dnem. Jo, jo, až teď...







Krááááásně drží tvar! Ach!

Kuk!

25 komentářů:

  1. Je to Tvůj nejpovedenější kousek! A ty ceny na Fleru už taky musím řešit, protože holt tu provizi zaplatit musíme, že jo? Píšu mail, abych stihla vše objednat do Tvého odletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Báro! Zombíci mě velmi bavili :)

      Vymazat
  2. Bára mi to vzala z úst a už jsem to tak cítila na FB. Opravdu nejpovedenější a to na tu naši nedám dopustit. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. je perfektná....chválim ....úžasný progres...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, to děkuji! Snažím se pořád posouvat a učit se nové zlepšováky :)

      Vymazat
  4. Nádherná!ty jedeš! fakt paráda, ta výšivka, ten tvar!a tvoje ofina!:)(taky jsem mívala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ofinu jen tak neopustím, tu jsem si velmi oblíbila! :) Děkuju!

      Vymazat
  5. Na živo jsou to mazlíčci!!!

    A vlezli jsme ti s M. i dovnitř tašky, tam je to taky tuze bájo! ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jestliže to prošlo před tvým dokonalým okem ostřížím, pak jsem právem hrdá na výsledek! :)

      Vymazat
  6. 15 hodin vyšívání? Na to bych se mohla, ale vypadá to dost profi ta velká vyšívaná plocha uvnitř! :) Krátkominiofina je super, hned bych si dala zase, ale nechutně dlouho to dorůstá. A než to doroste tak se člověk nudí a už jí chce zase, achjo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neeeee, to uvnitř je látka, to není výšivka :). To bych dělala sto let.
      Mně přijde, že ta ofina mi dorůstá děsně rychle. Musím to nechat stříhat každý tři měsíce. Ale aspoň mám důvod jít ke kadeřnici a nechat si ty vlasy opečovat, páč jinak bych se na ně, na chudáky, vybodla a vypadala jak divoženka :).

      Vymazat
    2. Uvnitř zombíka mi tam samože chybí, podšívku poznám, hehe. :) Já na vlasy bodám taktéž, stačí ke konci týdne půldenní rozčesávačka. Tajně si ale někdy přeji tyrkysovozelené vlasy, ale strach je silnější. :P

      Vymazat
  7. Ty si srandistka Marki:D, výšivka nemá chybu, hlavne tie ksichtíky!!!

    OdpovědětVymazat
  8. No paráda! A pobavila mě ta záplata, že nemá jen obyč oblečení(? :D). Povedlo se ti to! .)

    OdpovědětVymazat
  9. V tichosti neohroženě utíkejte na hřbitov a tam vylezte na strom? Meheheheheehehhééééé! Zombíci jsou fakt boží, už jsem je očumovala na fb, ale po téhle cenné radě pro případ zombie apokalypsy ti to tu musím i napsat :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo ocenil ten překladatelsky náročný výtah z textu na podšívce! :)))

      Vymazat
  10. Zombie taška je naprosto skvělá! Obdivuju tvoji trpělivost a hlavně tu preciznost, jak krásně jsou vyšité ty plochy vevnitř!

    OdpovědětVymazat