pondělí 13. října 2014

Vlk dostal brýle

Jsem si z toho dělala srandu a už jsem dostala požadavek na vlka v brejlích. Tak je má. Na zkoušku. Apartní obroučky. Určitě nejmíň od Žilky.


22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To víš, že já jsem spíš na ty legrácky :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbil se mi jako vlk bez oční vady! S krásnou srstí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Výbornej nápad! Ocení zejména děti, které musí nosit brýle. A vlk je má taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida a hned tu máme i edukativní podtext! ;)

      Vymazat
  5. já chci další a další fotky z veverkovic ajťáku, moc se mi líbí!!!a vlk je chudák a moc pěknej. taky jsem si přála brýle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudák??? S brýlemi od Žilky? To ne, to bude spíš nějaký posh hipster :)

      Vymazat
    2. chudák domestikované zvíře.:)

      Vymazat
    3. Ach taaak! No tak to každopádně! Mě je líto i akvarijních rybiček... :)

      Vymazat
  6. :D Já nic nevidím a přeji si právě jednou červené ilustratorské brýle a ofinu, jsou super! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ofinu bych mu mohla taky dokreslit.... Aby měl stejnou, jako panička :).

      Vymazat
  7. Nabídnu za Tebe do výlohy k Žilkovi, mám ho za rohem u práce, chceeeeš? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Myyno, že on snědl Karkulku a na oči si nasadil její "červené" brýle :o):o):o) ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, to jsou babiččiny brýle. Sežral babičku :)

      Vymazat