pondělí 6. října 2014

Vlčí oči

Mám zakázku na ilustrace s vánoční tématikou, ale napadá mne všechno ostatní, jen ne vánoční stromečky a dárky...

Tenhle vlk je vlk zimní, hodně huňatý a určitě je to samotář. Vidím mu to na očích.

Zároveň přemýšlím, že tenhle akvarel nechám udělat na A3 plakát. I když trochu váhám... Nedokážu si nějak představit cílovou skupinu. Děti to nebudou. Starší dámy, které si rády pořizují nové věci do bytu asi též ne. Hipstři taky ne, to by musel mít ten vlk brejle. Minimálně. Tak nevim.

Máte rádi vlky?








23 komentářů:

  1. Vlky jo! A taky vlčí oči od Lenky Dusilové....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já bych třeba cílovka byla, protože hned jak jsem ho uviděla, zalíbil se mi moc. Já jsem totiž původně před těmi fíky měla vybraného taky vlka, ale geometrického. Tento je tak krásný, že tě možná s těma fíkama přestanu otravovat a vezmu si jeho! Nebo obojí :-) Šel by udělat ve formátu 30 x 40?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Musela bych ho nechat udělat v tiskárně, takže náklad minimálně 20 ks, aby se to vyplatilo... proto sonduju, jestli vůbec ty plakáty nechat udělat. Jestli by se to vůbec někomu líbilo, kromě mne :))). Tak uvidím... Fíky neodříkej, už se těším, jak je budu kreslit :). Ba ne, jak chceš, to je jasný.

      Vymazat
    2. Neodříkám! Ale kdyby se našlo více zájemců na vlka, beru též.

      Vymazat
  3. Já mám snad vlčí mlhu - ten je krásný, ale trochu se ho bojim:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale bát se netřeba, on je hodnej. Říkal mi to :)

      Vymazat
  4. Kdybych někdy měla potkat vlka, přála bych si, aby to byl tenhle! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, já Ti nevim... no snad by s ním byla kloudná řeč :)

      Vymazat
  5. Já ho taky chci, krásný je...
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že bych ho přeci jen na ten plakát nechala natisknout? :)

      Vymazat
  6. Jsem starší dáma, která si ráda pořizuje nové věci do bytu a ten vlk, ten by se mi líbil. Nemyslete si, v ložnici mám plakát, na kterém je vyvedeno v různých polohách a situacích asi 15 skeletů od různých výtvarníků. Zřejmě byste měla přehodnotit svůj pohled na vkus starších dam a jít do těch vlků v A3!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Starších dam, které tvoří nemalou cílovou skupinu na moje sítotiskové lněné polštáře, jsem se vůbec dotknout nechtěla! :) Jen mi ten vlk přišel moc "ilustrovaný" a vlastně nevím, jak na to budou lidé reagovat. Ale děkuju za koment a jsem moc ráda za takovou zpětnou vazbu! Zdravím! :)

      Vymazat
    2. Já nejsem dotčená, to to nějak blbě vyznělo!

      Vymazat
    3. Ale ne, rozumíme si! ;)

      Vymazat
  7. Já si myslím,že náctiletý slečny přes třicítky (až po starší dámy) ho vezmou všema deseti. Je dětsky roztomilý a přitom v dospěláckém provedení. Navíc je to chlap. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlap to je, to je fakt. Kouká mu to z očí, fešákovi ;)

      Vymazat
  8. Já taky ráda vlky a jsem starší dáma:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, tak to skvělé, že se líbí! Mám radost :). Děkuju!

      Vymazat
  9. Já jsem trochu starší, ale rozhodně nejsem dáma:-D . Momentálně zařizuji nový byt a vlk je totálně mimo. Jenže nastal problém-ta malinká zmínka o brejlích...Takže závazně-fakt bych si ho moc přála - pokud se rozhodnete tisknout, s prosbou, že mu pak tam ty brejle dokreslíte. Budu se o něj dobře starat, brloh bude mít v ložnici a přísahám, že nebude nijak strádat! Zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Svatosvatě slibuju, že brejle dokreslím!

      Vymazat
  10. Krásný vlk ....... Karkulka :o):o):o)Marki

    OdpovědětVymazat