čtvrtek 30. října 2014

Sítotisk srny

Na myyním Facebooku už je docela profláklá, ale nemůžu ji na blogu nechat bez povšimnutí, žeano.

Když srna čerstvě vznikla, byl o ní post tady. A pak jsem ji nechala udělat na síto a už ji mám v dílně a činí mi opravdu mimořádné potěšení ji tisknout, protože vypadá výborně nejen na tričku, ale i polštáři a tašce, tedy na celém mém repertoáru. Holky na fb, co se dožadovaly zlaté verze mi vnukly nápad, stříbrná i zlatá sítotisková barva je už objednaná, tak jsem zvědavá na výsledek.

A hlavně bych ji dost ráda viděla i na plakátu, ale na sítotisk papírový si ještě musím počkat, nemám na to zatím ty správný barvy.

Tahle letěla k Olívce...

...a tahle už bydlí u Míši. Stejný region, hi hi.

Taška s polštářem zatím sedí ve výloze a vyhlížejí majitele.




Samozřejmě, je možný i jiný, než černý potisk. Já osobně se moc těším na modrou nebo růžovou verzi.

Tak hezký den!

2 komentáře: