pátek 3. října 2014

Razítkové workshopy VI a VII

S koncem roku skončí i razítkové kurzy u Myyny. Ale než se tak stane, mám tu pro vás další dva termíny na říjen.

V barevném měsíci se na vás těším v těchto dnech:

15. 10. 2014 (středa) od 18.00 - 20.30
25. 10. 2014 (sobota) od 15.00 - 17.30

Kde? Ateliér Veverkova 10, Praha 7 (první ulice vlevo nad Strossmayerákem)

Za kolik? 400 Kč

(Kurz je teď nově o stovku levnější, protože rydla už nebudou v ceně. Pochopila jsem totiž, že ne všichni mají zájem v razítkování pokračovat i doma, takže jsem zvolila variantu, že nadšenci si pak za nákupní cenu budou moci rydlo Šerák dokoupit u mne v ateliéru.)

Co je v ceně? Bavlněná taška na potisk, gumy, tužky, papíry, pauzáky, razítkovací polštářky, literatura, Myyna a náplasti (jooo, rydla Šerák - nejostřejší rydla ever), čaj, káva, voda

Jak se přihlásit? Hlašte se mi, prosím, na email jinochova@gmail.com

Kapacita? 5 lidí

V prosinci bude ovšem ještě na případné zájemce čekat Razítkový speciál - kurz zaměřený na vánoční téma, s tématickými šablonami a malým překvapením.

Díky a budu se na vás moc těšit. A hezký víkend!







Žádné komentáře:

Okomentovat