úterý 14. října 2014

Pomaloučku...

... už fakt musím myslet na Vánoce. A jde to sakra ztuha, když je venku dvacet stupňů. Jenže, byznys je byznys, víme... Lid si to žádá. Už i ve Veverce se objevují sem tam zodpovědní nakupující, co chtějí něco k Vánocům.

Jedna z vánočně zimních pohlednic. Vodovky, perokresba, vyčistit na počítači a hurá do tiskárny!

Jmenuje se to Kulich.




17 komentářů:

  1. Ta je výborná! Vánoční pohlednice zase nakoupím u tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle rok jich nebude tolik jako minulý, nějak nejsem pořád naladěná tak, jak bych měla a navíc je hodně soukromých zakázek, ale slibju, že aspoň něco vytvořím :).
      Děkuju!

      Vymazat
    2. To neva, mě stačí klidně jeden motiv, tento beru určitě, Marťas se těší, že letos už bude psát pohlednice sám :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. :D A když ne, tak se tak moc zas nestane ;)

      Vymazat
  3. Kulich je teda parádní! :o) Jednoho prosím rezervovat,poputuje pratetičce na Moravu.

    OdpovědětVymazat
  4. Že bych se po x letech vrátila k vánočním přáním ... kvůli takovým určitě :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by pro mne byla ale sakra velká čest, kdyby jsem někoho takto "donutila" svými kresbami zase psát pohlednice k Vánocům! :)

      Vymazat
  5. Super kulíšek, zas budeme mít Vánoce s By Myyna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) pokud mi to ovšem v tiskárně zas nepokazí... :)))

      Vymazat
  6. Máte originální styl moc se mi to líbí. Bylo by fajn, kdyby se lidé vrátili k posílání pohledů a ne posílání neosobních sms.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já myslím, že už se tak děje a lidé se k pohledům vrací. :)

      Vymazat