pátek 31. října 2014

Planetky

Polštář, jehož dekor mi připomíná vesmír a planetky v prostoru. Co vám?

Tohle plátno je fakt zvláštní, je to směs konopí a lnu, a jak můžete vidět na detailu, to konopí tam fyzicky ještě existuje, což vypadá příjemně rustikálně. Celá struktura je hrubá, ale vlastně i měkká. Sympatické.

Nejdřív jsem ten povlak prohlásila za hotový s jednou planetkou, ale nějak se mi to nezdálo, tak jsem dovyšila další dvě. Teď je to OK. S hvězdičkama okolo.

Velikost pade na pade.




A jak můžete vidět, popletla jsem to při šití a vrchní část přišila pod spodní, i když to mělo být naopak. Ale to je holt ta člověčina, ta přidaná hodnota, žeano. Za odměnu vyšitá bájmína.






Tak vám přeju bájomíno víkend. A nebo bájo víkend. Jak kdo chce.
A zítra bude můj nový hudební objev. Se těšte!

12 komentářů:

  1. Vypadá skvěle ;) a obrácené překrytí tak ;) jsem na to chvíli musela koukat, v čem je jako ta chyba, žeano ;)
    A znovu se přimlouvám za nějaký vyšívací workshop nebo přástky nebo tak něco :D to vyšívané vybarvování mě dost zajímá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšívací worskhopy jedině u Evy z Love Revamp :). A přástky jsem nerozklíčovala. Co to je? :)

      Vymazat
    2. to je takové přátelské posezení, pokecání a přitom tvoření ;)

      Vymazat
  2. No a nechceš opravdu vyšívání udělat? Vždyť to umíš. Já bych přišla hned. Přástky jsou předení - děvčata pospolu u kolovratu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaaaa, přástky! To je hezký, to by mohl být dobrý mejdan :)))
      Na Love Revamp už jsi přišla na fb a já Evu můžu vřele doporučit! :)

      Vymazat
  3. Tkadleny koberců v Orientu schválně dělají aspoň jednu chybu. Dokonalost je vlastnost výlučně božská. Podezírám Vás z téhož. Liba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem měla fakt blbej den. Jako, že hodně blbej. Po tomhle komentáři bylo najednou všechno špatný pryč. Děkuju!

      Vymazat
  4. To je pěkný! l.
    I materiál.
    Já při své 3D dezorientaci zvládám ušít jen polštáře a ani u nich nikdy nevím, jestli bude vrchní ta, anebo ta druhá strana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to věčně pletu... jsem roztržitá. Dělám milion věcí najednou... :)
      A děkuju!

      Vymazat
  5. Baví mě tvoje tvorba, fakt že jo! A taky Tvé pade na pade a bájmína. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já děkuju pěkně! A těším se na 22. listopadu ;)

      Vymazat
    2. Taky se moc těším! .)

      Vymazat