sobota 25. října 2014

Music Inspiration #48 - Massive Attack

Totok jsou mistři trip hopové deprese a krásných melodií. Dali se dohromady v roce 1988 v britském Bristolu a hrají dodnes.

Zdroj ace.bootlegs.free.fr


V roce 1991 jsem je zaznamenala s brilantním songem Unfinished Sympathy, který jel na MTV stále dokola. A tu skladbu mám ráda pořád, je nestárnoucí.

Je dost těžký vybrat jenom dvě věci. Diskografii mají obsáhlou a je to jedna perla vedle druhý. Však za to taky nasbírali hodně prestižních cen. Osobně mám nejradši album Mezzanine.



Angel, Mezzanine (1998)






Black Milk, Mezzanine (1998)


4 komentáře:

  1. Tak to je moje zivotni laska! A angel je snad muj nej song ever, mela jsem ho nahrany na kazete asi 15x za sebou :-) a ucila se u toho. A jeste Teardrop, no jdu si je pustit! Diky za krasnou music inspo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teardrop je taky super! Hezký víkend :)

      Vymazat
  2. Tvůj identický hudební vkus mi začíná být lehce podezřelý! Mezzanine je jedno z mých asi pěti nejoblíbenějších alb vůbec. Jinak moje nejoblíbenější písnička od nich je Risingson, ten creepy klip je prostě žůžo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se musim podívat na ten klip :). Dík za tip!

      Vymazat