sobota 4. října 2014

Music Inspiration #45 - Kafka Band

S každou pětkou a nulou přichází český nebo slovenský interpret. Tak je tomu i dneska, kdy vám chci představit novou českou kapelu Kafka Band, jejíž jádrem je výtvarník Jaromír Švejdík (Priessnitz) aka Jaromír 99, spisovatel Jaroslav Rudiš a producent Dušan Neuwerth.


Zdroj www.novinky.cz


Letos vyšel Kafkův Zámek jako komiks (samozřejmě, mám), který zpracoval právě Jaromír 99 a právě při téhle příležitosti vznikla i povedená kapelka Kafka Band. A natočili album Das Schloss (Zámek). Pevně doufám, že se na jejich koncert někdy dostanu, protože to musí být fakt zážitek.


Skladba Hrob, (Das Schloss 2014) s parádním výtvarným zpracováním.





Skladba Jako psi




P.S. Jaromír 99 poměrně často v září chodil kolem ateliéru ve Veverkově a já měla pořád nutkání vyběhnout ven a něco hezkýho mu říct, ale naštěstí jsem to neudělala. Za prvý nevim, co bych říkala a za druhý myslim, že na to neni zvědavej, hi hi.

2 komentáře:

  1. Kolik těch kapel sakra má? :D Já poslouchám teď pořád dokola https://www.youtube.com/watch?v=jM41BjYaPPQ tak posléze se vrhnu na toto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že Jaromír má prsty ve všem možném :). Je to kluk šikovnej, jesnenickej :).

      Vymazat