pátek 24. října 2014

Kvalitní tepláky

Když už byla onehdá ve svém pavlačovém postu upřímná teta Rosa, přeberu štafetu a jdu s kůží na trh pro změnu zase já. Ať si ten pátek pěkně osvěžíme, žeano.

Tak já teda na sebe prásknu, že jsem včera vyrazila do ateliéru v teplákách, což obnáší jednu jízdu tramvají nebo metrem, takže žádný, jakože zahnu za roh a jsem tam. To vůbec!

Předevčírem mi totiž expres přijely kurýrem apartní tepláčky ze Slovenska a když jsem si je nandala, už jsem je nechtěla sundat. Skoro jsem v nich i spala... A ráno jsem do nich vlezla zase. A pak, když už mělo dojít na odchod z domova, furt jsem si je nějak nemohla sundat, tak jsem na sebe hodila svetr a pak ještě jeden a že jako jdu. Načež M. zavyl jako raněné zvíře: "Ty jdeš do práce v teplákách! Vzal jsem si za ženu Jendu!" (Jenda je náš supr kamarád, který pořád a všude chodí v teplácích.)

Nic jsem nedbala na nářek svého eMa, taková já jsem!

A pak jsem se pokoutně fotila v dílně, abych dokázala, že fakt nekecám.

A co vy? Radši legíny nebo tepláky? Nebo tyhle věci ale vůůůůůbec za žádnou cenu na sebe nevezmete?











32 komentářů:

  1. Tak kdybys nenapsala, že jsou to tepláky, tak to ani nepoznám! Vypadáš v nich báječně! PS: já pro změnu od včerejška odmítám sundat soví triko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, soví triko taky nerada sundavám a teď aktuálně ještě triko se sardinkama :).

      Vymazat
  2. V těchto teplákách bych klidně šla taky!! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ale to su take nohavicoteplaky....tie mlade baby mozu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyřicítka na krku, ale za mladou babu děkuju! ;)

      Vymazat
  4. Fffčéra si to štráduju Haškovkou do krámu pro nějaké ty látky, najednou zaostřím a říkám si 'ha, to bude Myyna'. A byla to ona. K zaostření mě přimělo to apartní pončo (?), prozrazení identity díky vlasům :). Hlavou mi proběhlo 'super celý obleček to ona má'.

    Jo a v teplácích jsem se asi narodila.

    M - tichá čtenářka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! Tichá čtenářko M, jo jo, moje oblíbené pončo je teď dost aktuální, navíc fakt hřeje a ještě vypadá dobře. Tak dodatečně mávám! :)

      Vymazat
  5. Jsou skvělý ;) Já tepláky můžu, jen nemůžu furt sehnat takový, co by se mi líbily.... a tyhle jsou od Lull, že jo? Taky si na ně brousím zuby.. i na apartní kabátek :D
    A "vzal jsem si Jendu" mě pobavilo ;) Myslím, že tahle hláška u nás zdomácní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Lull je to :). A ráda bych od nich víc věcí, oni jsou fakt šikovní.
      Na Jendovu obhajobu musím říct, že mu ty tepláky vlastně sluší, neni to takovej ten pupkáč v teplácích, totiž :). Je to prostě náš Jenda :)

      Vymazat
  6. Haha, tepláky jsou super!! .) Moc se mi ty Tvé tepláky líbí!!! .))

    Taky proč nejít do práce pohodlně, když to jde že ano.. Nejradši bych to do školy taky někdy hecla, ale už tak na mě lidi občas dost koukají :D
    Ale co nemůžu s prominutím vystát je nošení legín po městě, do školy.. Ty obleču jen doma, na sport nebo na brigošce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, díííík! :) Legíny jsou u mne v pohodě, nic proti, ale nesnášim legíny nošené z krátkým vrškem, to si vždycky říkám, že to jako fakt ne. Zadek v legínách má totiž pěknej fakt málokdo :).

      Vymazat
  7. Tepláky super a s myynatričkom ešte viac, tiež mám dvoje, ktoré mám také "lepšie" a nosím ich aj do ulíc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sašo, Tobě musí velmi seknout, ty jsi takový ten cool typ, co to utáhne s velkým šarmem, věřím tomu. To bych Tě ráda viděla v tom, abych se inspirovala. :)

      Vymazat
  8. JÁ NIKDY. Říkám nikdy nikdy nikdy.

    Ale jen proto že jsem na mateřské. Od dubna 2011 totiž záměrně chodím minimálně v džínách, ale za to ponejvíc v šatech, sukních aspol.
    Ono totiž: tepláky mají na sobě všichni kolem mě: naše dětičky, cizí dětičky, maminky cizích dětiček ... trochu takový teplákový mikrosvět ...

    Ale abyste věděly, nejsem tak urputně radikální jen v T-kauze. Oči v sloup mám i z galošů ve městě. Stačí tři kapky spadnout z nebe a všichni mají gumu až po kolena ... copak jdou pomáhat při povodních ... ?!?

    Ale jako - já jsem jinak milá hodná holka ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však Rosa a tepláky! Kdotokdyslyšel??? To by nebylo ani možné. Pěkně nos své krásné šaty a sukně, ať povzneseš kulturu vůkol. Správně!

      Vymazat
  9. Moc ti to nahodou slusi, obzvlast ta super kombinace s myynatrikem a to ponco je taky skvely. Az se vratim z podzimnich prazdnin, jdu do Veverky na navstevu! Od kolika pracujes, jsi tam pravidelne nebo je to na objednani:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, přijď! To bude super. Jsem tam od pondělka do čtvrtka, ale na tuty mě tam najdeš tak od tří do šesti až sedmi. Když tam nejsem, pobíhám po krámech, poštách a podobně. Myslím, že jsem se v životě tak nenaběhala jako za poslední měsíc :))).

      Vymazat
  10. A já si říkám proč ne? Oni totiž jako tepláky nevypadají:)) Tepláky nebo krátké holínky je to fuk:)) Holínky vytáhnu i cestou do města a jak se mi v nich pěkně chodí:)) na sychravé dny ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holínky nemám. Manžel zakázal :). Zakázal i legíny, ale ty jsem si prosadila, u holínek trochu váhám. Možná v příští pětiletce, ať zbytečně neriskuju :D.

      Vymazat
  11. Tepláky vůůůůůbec, za žádnou cenu, ani doma! Kde začínaj tepláky, tam končí elegance a sexappeal. Tobě to ale moc sluší, asi, že to nejsou tepláky teplákovitý:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, to by sis rozuměla s Martinem, ten tepláky fakt nemá rád a i doma chodí sice ležérně, leč vždycky pěkně oblečený. Když jsem s ním začala chodit, dost mě tím překvapil. Do té doby jsem znala tu domácí klasiku - tepláky, v horším případě jen trenky :))).
      A díky!

      Vymazat
  12. Já tepláky neee. I když už jsem hodně popustila uzdu oblékání. Tepláky či legíny jen na cvičení. Ale tyhle vypadají velice příjemně.
    A fakt jste v nich nespala??? :o))))

    OdpovědětVymazat
  13. Tepláky, jásáán tepláky jsou nej! Ale je fakt že u nás v lese to nikdo moc neřeší a tak si je můžu dovolit:) Ale promenádovala bych se v nich i po Praze kdybych tam bydlela, není nad pohodlí. Samozřejmě ne denně, chce to prostřídat s něčím ženštějším ale úplně si umím představit takové ty lážo dny kdy si vykročím v teplákách klidně po Václaváku a ať se všichni třeba zblázní...Tepláky jsou svoboda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, střídám to s šatama. Sice ne uplně důsledně a často, ale snažim se. Alespoň v čas, když nejsem v dílně něčim umatlaná :). S teplákama na Václaváku bych neměla problém, obzvlášť ne mezi těma dealerama a fetkama :D. A že jich tam je! Chudák svatej Václav ;)

      Vymazat
  14. Já chodím v teplákách do práce každej den:D Prostě jen sejdu schody z ložice do obýváku:) Ale tyhle jsou moc krásný v těch bych ven klidně šla. Žádnej Jenda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudák Jenda, my jsme ho teda dneska zdrbly :))). No jo, Ty to máš kousíček! :) To já jsem ještě v létě dělala do oběda v pyžamu, hi hi :).

      Vymazat
  15. Mě tepláky hoperský nevadí na velikosti XS a když se umí skloubit. A tyto ani jako tepláky hlavně nevypadají! Co vyloženě nesnáším jsou posrávačky, ty bych si nevzala ani doma, natož ven. Legíny jakékoliv miluju, nevím co všichni proti legínám mají? K dlouhému tričku nebo mikině nevím co jiného bych si měla vzít, v punčochách je mi zima a v riflích celý den běhat blé, černoúplé a jen na koncerty, modráky se mi nelíbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posrávačky mám jedny a docela je mám i ráda, ale legíny, ty na doma vyloženě vyhledávám a když mám nějaký dobrý vršek, tak je i mezi lidi vezmu. A hlavně jsou super na cestování :) (a pro mě nejvíc, protože já furt cpu nohy všude nahoru a nebo pod sebe :) ).

      Vymazat
  16. Je, to mi uteklo. Já si ted koupila takový hezký teplákokalhoty v zaře... a vůbec se mi z nich nechce vylízt:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřim! Úplety a teplákoviny jsou nejvíc :))).

      Vymazat