pondělí 27. října 2014

Jeden z posledních razítkových workshopů

Po delší době se tu vracím k proběhnuvšímu razítkovému workshopu. Konal se v sobotu odpoledne v Ateliéru Veverkova 10 v počtu čtyř milých lidí a mé maličkosti.

Mám štěstí, že na workshopy chodí báječné holky. Líbí se mi jejich nadšení pro tu drobnou pidi prácičku a taky to, jak u toho umí báječně relaxovat. Někdo skoro nepromluví, někdy vypráví pořád něco. A krásně se to doplňuje.

Tenhle sobotní říjnový kurz byl jeden z posledních. V tuhle chvíli nemám v plánu dělat razítkový kurz i příští rok, ale dost možná, že vymyslím něco jiného. Ale pokud je mi známo, už se rodí pokračovatelé razítkových workshopů, kteří převezmou štafetu. Bylo mi ctí být jednou z prvních, ne-li první u nás, kdo tenhle kurz se školníma gumama začal, byť to bylo vlastně naprosto spontánní a neplánované.

Sobotu jsme si užily a tak posílám do nekonečných internetových vod pár foto příspěvků.

A další kurz v listopadu. Pokud seženu ty správně velké Milany.

Vždycky doplním na stůl nějakou tu literaturu pro inspiraci...

... a začala jsem si ujíždět na tužkách. Čím hezčí, tím lepší. Někdy dost prdlé.







Tohle mám nejradši. Když vidím to soustředění a relax, je mi báječně.

Tisklo se i na balící papír. 




Samé něžnosti!

16 komentářů:

  1. Bylo to super! Markéto díky moc. A obrázek, kterým jsem si udělala radost navíc, už visí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Míšo! Doufám, že bude obrázek dělat dlouho radost :).

      Vymazat
  2. Šikovné studentky, trpělivá pančitelka, báječná razítka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tpělivá pančitelka? A seznámíš mne s ní? :)))

      Vymazat
  3. Super výtvory! Můžu se zeptat kde v Praze koupit ty velké gumy Milan? díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouze a jedině (dle mého detailního průzkumu pražským papírnictví) papírnictví Novotný, Biskupcova. A že nechám pozdravovat! :)

      Vymazat
  4. Ach, ty větvičky a to tenké rydýlko, to si ták přeju pořád! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ....úplně jsem si zde odpočinula...díky ♥ Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. To je jemný rydlo, takový nemám.
    ¨
    A když nebudou gumy, tak měkký lino a přilepí se na špalík?

    Achjo, při pohledu na výtvory zase želím, že nevím, kam se poděl můj pytel vlastnoručních lino-razíteček. Kolouch tam taky byl, figuroval v jedné stolní hře jako papírová figurka spolu s rysem a jinými... Už nevím, kde to mám hledat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rydlo 1102 ;)
      Měkký lino neni nikdy tak měkký jako školní gumy, v tom spočívá celé to kouzlo. Neb i uplný amatér vykouzlí ze školní gumy všechno, co si jen přeje. U lina to nehrozí. Ale jinak ano, pokud vládneš linorytem, můžeš si pak lino podlepit dřívkem a je to :).

      Vymazat
  7. Jak pořád sleduju, jak to všem krásně jde, tak začínám mít opravdu velké obavy, co se povede mě.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože, když to jde všem, tak Ty budeš první, komu se to nepodaří? To asi ne, že ne? :D Jasně, že vytvoříš něco úžasnýho a skvělýho. Slibuju! ;)

      Vymazat
  8. To jsou zas tak krásný razítka! Až jednou někde narazim na Milany, udělám si jich pořádnou zásobu ;) Takhle jsem pořídila aspoň ty lina... jen jsem se k nim ještě nedostala... ostuda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milani do zásobý jsou výborný nápad! :)

      Vymazat