čtvrtek 9. října 2014

Holka s dílnou

Tak ještě pár fotek z Veverky, tentokrát z dílny pod ateliéro-obchodem. Pak už dám s Veverkou pokoj, slibuju!

Protože...

...mám kladivo. Taky prodlužovačku a horkovzdušnou pistoli. Hřebíky. Míchám si sítotiskové barvy a mám ředidlo a špachtle. Takže jsem holka s dílnou.

Jenže, není dílna jako dílna. Některé jsou špinavé, s kouty plnými pavučin. Jinde jsou zas krabičky s hřebíčky vyrovnanými podle velikosti. Ale moje dílna má sněhobílý závěs (dobré pro focení). Čistou podlahu. A bílé stoly.

Je to totiž holčičí dílna. Račte vstoupit!








12 komentářů:

  1. Moc hezké to tam máš, na fotce i ve skutečnosti. A vyšívání tam bylo příjemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem, Simono, moc ráda, protože jsem se bála, že si tam budete připadat jak v kobce :).

      Vymazat
    2. Útulný, kreativní, světlý, veliký akorát, prostě boží. Kobka žádná, o tom žádná. A ty luxfery!!!
      Díky Ti hostitelko ;-) M.

      Vymazat
  2. Krásná ;) Těším se, až ji ve středu uvidím naživo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tam je to ale strašně tajný! ;)

      Vymazat
  3. No já se taky těším až jednou přijdu na čaj. Máš prosím jasmínový? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, ten je tam od první chvíle ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Nezbývá, než se dát do díla! :)

      Vymazat