čtvrtek 16. října 2014

Blog Kaleidoskop má druhé narozeniny!

Já vím, já vím, Rosu Mitnik NIKDY nepřebiju v originalitě blogonarozeninových oslav. NIKDY.

Ale přesto se o něco pokusím.

Jednak je od dneška až do konce týdne poštovné zdarma na veškeré výrobky koupené přes můj obchod na Fleru. Stačí zadat do poznámky k objednávce kouzelné zaříkávadlo "Myynoblogonarozeniny" a já poštovné odečtu při potvrzování objednávky.

A jednak bych vám chtěla s velkou radostí představit svůj vánoční projekt, který vzniknul ve spolupráci s Anýzovkou, velkou cestovatelkou a dobrodružnou duší. Ode dneška je totiž na jejích stránkách možné objednat si speciální diář na příští rok právě s mými ilustracemi.

Více informací ohledně objednávky, výběru dárků k diáři a všech dalších variant diářů najdete u ní na blogu. Já osobně se na ty diáře moc těším, ladily jsme je dlouho a pečlivě, a výsledek je moc krásný, i když jsme od sebe vzdálené 1500 km. Anýzovka je velká maximalistka a já puntičkář, takže očekávejte něco velmi výjimečného.

A já přeju svému, vlastně vašemu blogu, hodně nových článků, krásných ilustrací a hlavně vracejících se čtenářů. Díky!

Ilustrace k diářům, ze kterých si můžete vybrat, jsou následující:






A spolu s diářem si můžete objednat do dvojice sladěný blok. Buď s olivovníkem nebo s fíkem.




A když si vyberete více výrobků, dostanete k nákupu zdarma tašku se sítotiskovým potiskem. Motiv bude překvapení.

Tak hezký den a všechno další info najdete u Anýzovky!

27 komentářů:

  1. To je překrásné! Všechno! To mi spadla čelist. Jsi fakt neuvěřitelná!

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou Rosu neznám!

    A tohle se mi zdá moc krasokrásné.
    A praktické.
    A vymakané.
    A umění.
    A že tady někdo něco sakra umí!!!

    Pusu. A všecko nejlepčí. A jsi nejlepčí. (Nemůžu za to, ale rýmuje se mi to!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, hi, rýmuje! A jak pěkně! Díky :)

      Vymazat
  3. Tohles mi neměla dělat...jsem se na těch diářích fakt zasekla. Jako teď kterej. A jak víš, že potřebuju diář, že! Uf. To bude dlouhý dopoledne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem koukala u Anýzovky, že už jsi fakt učinila objednávku :). Ať už ses rozhodla jakkoliv, doufám, že budeš spokojená. Já diář potřebuju taky a teď nevim, jestli mám být samožer nebo jít do toho japonskýho papíru ;).

      Vymazat
    2. No jeden ten japonském papír mě dostal... Ale dlouho jsem vázala nad fíkama....

      Vymazat
  4. Gratuluju k výročí i krásné spolupráci, fík a olivovník si mě získaly nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díky, velký fík je taky můj favorit :)

      Vymazat
  5. Nádherné ilustrace! Všechny. Fíky nejvíc :-) A blogu gratuluju a přeju pořád tolik čtenářů, krásných ilustrací a umu, kterým oplýváš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, děkuju převelice! Myslím, že začít psát blog bylo dobré rozhodnutí :).

      Vymazat
  6. Diare uz jsem videla u Anyzovky a jsou faaaakt moc pekny. Ja si snad nejakej objednam i kdyz ho vubec nepotrebuju :)). A krasne narozeniny preju!

    OdpovědětVymazat
  7. Uzasny diar! Hned se na nej jdu podivat. Obdivuju tvoji pracovitost a napady. Drzim palce, at te to hlavne neprestava bavit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, děkuju moc! Třeba si nějaký z diářů vybereš a nebo se v prosinci stav v ateliéru, nějaké ty svoje tam budu mít ;).

      Vymazat
  8. Preco ja nepotrebujem diar???!!!!!! Ilustracie su nadherne....
    Gratulujem k blogonarodeninam....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, panu Kaleidoskopu vyřídim gratulaci a doufám, že se dneska moc neopije ;)

      Vymazat
  9. Jééééééjůůůůůůůjjéééééééé!!! To je krááásný! Fakt jako ach ach ich! Teď mě úplně mrzí, že už diář mám:( Blogu tvému gratuluji převelice a přeju mu hodně štěstí do dalších etap:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díkes! Já jsem si na diář počkala a dobře jsem udělala :))). Jo, hele a kdo vyhrál tu dřevěnou bednu u tebe v soutěži? Furt klikám, furt nic ^^

      Vymazat
    2. Už se na tom pracuje, trocha napětí neuškodí :D

      Vymazat
    3. Tak jo, ale nenapínej moc dlouho, mohlo by to mít fatální následky, nejsem už nejmladší :)))

      Vymazat
  10. Hepybrzdej krásny blog a milá Myyna:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ony se slaví narozeniny blogu aj ? :) Tak to je paráda! Další nenápadný důvod otevřít víno. :D Gratuluji, hlavně výdrž a sílu nadále blogeřit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasná věc, že slaví! Vítej v blogo světě! :D O čem bychom taky po těch letech furt psali, že? Každá maličkost je důvod napsat nový post, hahahaha :))) (o víně ani nemluvim :) ).
      Díky Divnoticháči ;)!

      Vymazat
  12. Myyno, krásné narozeniny Tvému báječnému blogu a ať Ti to ještě hodně dlouho takhle skvěle píše! Chodím sem moc ráda, jen poslední dobou nějak nestíhám komentovat ...
    A ty diáře ... ach, to je krása nesmírná, spadla mi brada, ty ilustrace jsou úžasné!!! Nejvíc mě dostal ten olivovník - neuvažuješ o něm i na plakát? :-) Opravdu klobouk dolů, paní!
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee Jano, díky! Ty jsi věrná čtenářka, co se sem už hrozně dlouho vrací a toho já si považuju!
      Olivovník na plakát nejspíš nepoputuje, i když by si to zasloužil :).
      Děkuju!

      Vymazat