pátek 19. září 2014

Zažít město jinak

Už vás tím krmím na facebooku, tak to přisolim ještě tutaj, protože je to velká událost, ne vždy se člověku poštěstí být při tom.

Při čem? Při akci Zažít město jinak, kdy se zúčastněné pražské části promění v pouliční sousedskou slavnost a na ulici se jí a prodává, ochutnává, dělá umění, pozoruje divadlo, baví se děti, honí se psi a tak podobně.

Naše Veverka (Ateliér Veverkova 10 - já + Jana aka Kdotokdyslyšel - látky s příběhem) bude mít v rámci zóny Veverkova svůj vlastní program. A to ten, že ve 14.30 vyloží Jana na ulici šicí stroj a bude za mírný poplatek šít obaly na knihy z designové bio-bavlny, protože tenhle druh látek je právě Janiným oborem a velkou láskou (mimochodem, látky má fakt luxusní, až bude aťas hotov, doporučuju brzkou návštěvu) a já se budu mezitím věnovat razítkovému kurzu. Shodou okolností jsem razítkový kurz vyhlásila zrovna na datum akce ZMJ, ale co se dá dělat, nějak to zvládnem a bude určitě veselo. No a potom, až kurz skončí, nastoupim na ulici já a zhruba od 18.00 bude možné si za mrzký peníz koupit čistý baličák a potiskat si ho připravenými razítky. Což může být zábava nejen pro děti, ale i pro dospělé, protože se blíží zima a budou co? No přece Vánoce. A na ty je třeba co? Balící papír, to dá rozum, neasi!

Takže tak. V tuhle chvíli máme ateliér ještě v provizorních podmínkách. Těžko říct, zda bude v lepším stavu, až bude probíhat tahle bohulibá akce, byly bychom za to rády, ale nezáleží na nás. Tak nám držte palce a v sobotu ahoj!

Pro potěchu oka a představu, co to má Jana za látky, tak přidávám dva obrázky z jejího e-shopu. Moje oblíbené kousky.

P.S. Neptejte se, co budeme dělat, když začne pršet...

P.P.S. Zbytek Veverčího programu je dole pod obrázky.






Ukázky motivů látek.

Ipanema

Houbičky


Program ulice Veverkova:

14.00 start
14.00 kreslířský koutek v Page Five
15.00 loutkové divadlo Teatro Truhla, hra Promisetown před Bistro 8
16.00 voříškijáda - soutěž letenských vořechů
17.00 divadlo Divadlo Vozichet, hra Nastavte uši, pozorujte (Káča Císařová, Bára Purmová a Martin Zítko) před Helena Dařbujánová Showroom
18.00 koncert KABAJA před Garage store
19.00 koncert XPRMNT (Viliem Béreš - piano, Marek Minarik - basa, Tomáš Konůpka - bicí) před Garage Store
20.00 DJ Robot a DJ JORGOS před Garage Store
22.00 konec

4 komentáře:

  1. Že bych si zas střihla víkend v Praze? Tuze lákavé:-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, tak bylo by to kousek od Lajky, takže cestu znáš... i celá tvá rodina... :))) Ale já být tebou, zůstanu na krásném jihu. Tu má stejně pršet :).

      Vymazat
  2. Docela lituju, ze jsem na dovolene, hrozne rada bych prisla. Razitka jsou pro me ve stredu uz asi taky passe...Bude jeste nejaky workshop do Vanoc? Tak nejak zjistuju, ze bez vlastnich razitek nemuzu zit;-) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak nějaký kurzík do Vánoc bude určitě, to slibuju, ale žádný datum jsem ještě nestanovila, jsem na to všechno sama a myslet měsíc dopředu, natož pak do Vánoc, nejsem vůbec schopná :). Každopádně, stay tuned, já to dám určitě vědět na facebooku nějaký čas dopředu :) . Díky!

      Vymazat