pondělí 8. září 2014

Work in progress

V normálním životě jsem systematická. Mám to někde v sobě. Jsem dobrá v plánování a v organizaci.
Tak to prostě je. Když jsem kdysi začínala v Praze jako sekretářka, několik mých zaměstnavatelů bylo nešťastných, když jsem je opouštěla, protože věděli moc dobře, že někoho tak rychlého a dobrého najdou na takovou pozici jen sotva.

A teď? Chaos!

Snažila jsem si zabalit doma svých pět pracovních švestek a ukázalo se, že to je celý sad švestek a ještě stopadesát kompotových sklenic k tomu. Zmateně jsem doma pobíhala z jedný místnosti do druhý a nacházela nové a nové skrýše se svým "nářadím". WTF?!

Dokonce jsem vážně přemýšlela nad tím, že Veverkova 10 bude snad i malá! A moje nebohá společnice nebude mít kam naskládat své úžasné věci, protože všude, ale fakt všude, bude šílená Myynice... (Jano, neboj, trochu přehánim.)

Ale nakonec, díky mé schopnosti, ktérou jsem vyzdvihla hned na začátku všechno dobře dopadne. Já tomu věřím.

Regály už jsou smontované, stojan na plakáty už stojí taky na svém místě a ten zbytek... Ten tam prostě nějak poskládám právě do těch regálů... (omluvte ble kvalitu fotek z mobilu)






To je jen část...



...protože doma má podle mého skvěle systematického plánu zůstat už jen digitální koutek. Jen já a Mac a skener a Wacom a tiskárna. Silná hi-tech čtyřka.


No dobře, tiskárna tam chybí, no.






4 komentáře:

  1. Držím palce, ať si vše najde své místo! .) Už se moc těšíííím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, já myslím, že je to na nejlepší cestě :)

      Vymazat
  2. ale neboj....to sa poddá...dobre bude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím... vždycky se všecko nějak srovná :).

      Vymazat