pondělí 1. září 2014

Trička od Myyny

Skoro každý, kdo dělá sítotisk na textil, tiskne na trička. Tomu jsem se chtěla obloukem vyhnout, obejít to zadem a ještě zabouchnout dveře. Jenže.... ta sova! To prostě nešlo nechat být.

Tak jsem se rozhodla pro malou limitovanou kolekci triček potištěnou dosavadními síty, které mám k dispozici. Něco malinko nadělám a zbytek bude na přání.

Trička zatím nejsou česká. Ale ráda bych další kusy nakoupila z jihočeského Jitexu.

Fotky tiček pro prodej na Fleru mi pořizoval M., v zapadajícím slunci sobotního večera. Modelka nejsem, tak se mi moc nesmějte, hi hi.

P.S. Trička a víc fotek snad během dne vložím na Fler. Kromě toho bílého s dlouhým rukávem, to jsem si přivlastnila.










13 komentářů:

  1. Mně přijdeš jako nejlepší modelka!
    A to já vím, kdo je modelka!!
    Protože moje sestra je opravdická modelka!!!

    Líbí se mi to světlo, barvy, tvůj krk, ta nálada.
    Jo, a ta tričínka prosím taktéž!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Roso, děkuji převelice! Tvé sestře se nevyrovnám ani smykem, ale opravdu jsem se snažila :)))

      Vymazat
  2. Na co taky modelka? Ty jsi lepší! Já se na to svoje těším a dočkat se nemůžu :-) Jitex ... to zní dobře! Ať se tričkům daří a fotky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, právě zjišťuju, že Jitex má nabídku zamrzlou někde v devadesátých letech a 100% bavlna je asi nedosažitelný sen. Ach jo.
      Díky!

      Vymazat
    2. Svatá pravda! Jsem z Písku a vidím to (bohužel) spíš na 80desátky...Zkus Ditu Tábor?!

      Vymazat
    3. Lucie, díky, zkusím, ale s Jitexem jsem si dnes mailovala a není to tak zlé, jen to nemají, z nějakého nepochopitelného důvodu, v nabídce :).

      Vymazat
  3. Trička boží....a fotky taky....:-) Takže za mě dost dobrý....

    OdpovědětVymazat
  4. tie tricka su moc pekne!

    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší!a u baobabu máš supr kaťata!a trika krásná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzko! Pravda je, že můj Martin ty kaťata nesnáší, ale já je miluju :).

      Vymazat
  6. Moc hezky trika :-) ja bych prosila cerne s kratkym rukavem a sovou, ... nebo baobabem, sakra to bude tezky rozhodovani :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííík! A to mám jen dvě síta, co budem dělat, až jich bude třeba deset? A to jsem si říkala, že na trička s obrázkem už jsem velká :)))

      Vymazat