středa 3. září 2014

Složit hlavu na ryby

Ještě sardinky. Víc sardinek! Za chvíli by z toho byla celá konzerva, kdyby tak rychle nemizely. Dobře mi tak.

Tyhle jsem vyšívala na etapy, srpen byl ve znamení šití tašek. Až jsem si říkala, že by mi bylo štětce třeba, abych zklidnila duši po všem tom stříhání a vyměřování. Ale teď v září přichází měsíc malování a návrhů a všeho toho, co je vzdálené šití. Těším se na to.

Vrchní sardinku jsem vyšívala u piva a vína v hospodě Na kovárně v Jeseníkách, prostřední pak u televize doma a tu spodní na Minty blešáku, co se konal v neděli. Každá pochází odjinud, to je poetika.

Velikost pade na pade. Včetně výplně. A nebo klidně i bez.


Takhle?

A nebo radši takhle?








18 komentářů:

  1. Teda ty jedeš! Jsi akční a to je dobře! Já bych od Tebe chtěla asi všechno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On-line to všechno vypadá tak akčně, ale ve skutečnosti mám pocit, že se třeba tenhle polštář nekonečně vlekl :).

      Vymazat
  2. A já bych /prosím/ zbytek toho "všechna" a vůbec neva, že budem doma jak sardynky:-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Sardinky sou překrásné! A ty tvoje trička jsou taky pěkný. Závidím ti tvoji energii....ale už se trochu po letním spánku začínám probouzet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Energie? Docela by mě zajímalo, kam mi ta mrcha odešla... Zdání klame :))).

      Vymazat
  4. Opět parádní! Víc a víc překvapuješ a to je super! .)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Jen tak si na ně hajnout.... hmmmm :) Díky!

      Vymazat
  6. Jako jeste muzou bejt jednou hlavou dolu, nebo dvema hlavama dolu!
    (A jsou bozi, jak jinak!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a nebo... jednou hlavou nahoru a nebo dvěma hlavama nahoru! :) Takových možností!

      Vymazat
  7. Naprosto fantastické!!!
    Tenhle motiv je jeden z mých (Tvých) nejoblíbenějších :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děkuju! I mě se sardinky líbí, tak je jak fanatik pořád někam cpu :D

      Vymazat
  8. Ten je supiš!!! Na tom by sa krásne oddychovalo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, krásně by se na nich odplouvalo :).

      Vymazat