pondělí 22. září 2014

Save the Rhino

Dnes je Den nosorožců! (Nekecám! http://www.worldrhinoday.org)

Tahle vysoce ohrožená chuďátka stále umírají pro svůj roh, aby bohaté paničky mohly nosit šperky z rohoviny a šamani drtit zaříkávací prášek, který neobsahuje žádnou léčivou látku. Středověk? Bohužel realita.

A já říkám: "Zachraňte si svého nosorožce!"

A hned jdu příkladem.

Psaníčkem by Rosa Mitnik. Svého nosorožce ukryju za puntíkatou mašli....




...a když je vzduch čistý a žádný lovec na blízku, vypouštím ho na pastvu.




A co vy? Kam vy schováte svého nosorožce?

14 komentářů:

  1. Pěkné psaníčko a pěkně vymyšlené. To se Rose povedlo. Nosorožce schovávám v krabici a ty samé, jen v jiné barevné kombinaci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovo šedé? Ti jsou taky hrozně krásní! :)

      Vymazat
  2. Ty jo, dobrá taška ... kdo to dělal ... ?!?

    Ať žijou Noso!
    Svět patří Noso!

    A ty máš nejkrásnější svetr a prsten!!! Doufám, že si zítra obé bereš!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět patří Noso, miluju Roso!
      A ten svetr, ten mi zachraňuje život každou zimu a už roky vypadá furt jak novej. Kašmírek je kašmírek ;)
      Prsteny beru pro jistotu oba! :)

      Vymazat
  3. Je to smutné, vždycky mě to mrzí když to vidím. Bohužel dokud bude po tom poptávka, tak jsou všechny tyto zvířata v ohrožení :(

    Taška je perfekt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pravda, dokud je poptávka, bude i nabídka. A tak je to se vším špatným. Bohužel.
      Taška je skvělá, Rosa jede! :)

      Vymazat
  4. Jůůůůů, tak to je povedené psaníčko!!!
    Nosorožců je mi moc líto... Kdy už všichni pochopí, že s tím jejich léčivým rohem je to jen pověra? Vždycky mě popadne taková bezmoc.... Tak nosorožcům hodně síly....
    Krásný den...Kat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den i Tobě a všem nosorožcům! :)

      Vymazat
  5. mám od švambi nosa:)a ted je v koši na prádlo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se má! Je tam určitě krásně měkoučko ;)

      Vymazat
  6. Nosopsaní je boží, ale ten svetr, úplně se těším na zimu, ať už sněží. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k němu sníh evidentně vůbec nepotřebuju ;). Posloužil mi dneska i bez chumelenice :).

      Vymazat
  7. Vychytané psaníčko! A kašírovej svetřík bych nutně potřebovala! Sháním, ale na žádnej dle mých představ jsem zatím nenatrefila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám pro jistotu hned několik :).

      Vymazat