středa 10. září 2014

Razítkový workshop V

Razítkový workshop IV se naplnil rychle a tiše, ani jsem ho nemusela příliš propagovat a tak, aby to bylo fér, určila jsem ještě jedno datum na měsíc září, kdy se dá zarelaxovat s rydlem v ruce a to ve středu 24. 9. 2014.

Kde? Ateliér Veverkova 10, Praha 7 (vchod z ulice), zastávka buď Kamenická a jít dolů a nebo Strossmayerovo náměstí a jít nahoru. Veverkova ulice je hned první ulice nad náměstím a vy se dejte vlevo (pokud stojíte čelem k hlavní třídě M. Horákové).

Kdy? 24. 9. od 18.00, doba trvání 2.5 hodiny.

Kolik? Workshop stojí 500 Kč a maximální kapacita lidí je 8.

Co dostanete a odnesete si? Vlastní profesionální rydlo, gumy na razítka, tužku, pauzovací papír, bavlněnou tašku z výtvarných potřeb.

Co bude na místě k dispozici? Inkoustové polštářky na potisk papíru i textilu, textilní barvy, knihy s inspiracemi, nůžky, nožíky, náplasti.

Co s sebou? Představu, jaká razítka si chcete vyrobit, případně rovnou vytištěné obrázky, které byste si rádi přenesli na razítko. Doporučuji dostatečné množství obrázků nebo představ. Největší velikost razítka, na které budete rýt, je 3x7 cm.

Jak se přihlásit? Emailem u mne na adrese jinochova@gmail.com

Tak to je snad všechno. Pokud jsem na něco zapomněla, ptejte se.

P.S. Zatím to vypadá, že na 20. 9. v sobotu mám ještě jedno místo volné. Bude to od 15.00 také ve Veverkově ulici. Tak jestli má někdo zájem o tenhle termín, pište na mail.

Děkuju!






8 komentářů:

  1. Ahoj Myyno. Juuu,to je super workshop. A je moc dobře, že Ti takhle hezky frčí.... Škoda..., kdybych byla z Prahy a měla hlídání, určitě bych se přidala. Tohle tvořeníčko já můžu.... :)
    Snad se nebudeš zlobit, že jsem Tě nominovala do TAGu. Mrkni, prosím na http://salek-snu.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html , tam je více informací. Těším se, že se připojíš.
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci na workshop taky! A hlavně bych si prohlížela tu knížku a ták, musím se stěhovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příjeď, můžeš spát u nás, kdybys chtěla ;)

      Vymazat
    2. Jééé, to je moc milé, ale jsem nemocen. :D 14 dnů trajdačka na moři a člunu s houserem, jenže to nebyl houser ale ledviny a prochladnutí. Aspoň trochu vím, jak se cítila Frída K. uvězněná doma! :D

      Vymazat
    3. Uf, prochladnuté ledviny jsou peklo. A to jsi v tomhle stavu na DM? :/

      Vymazat
    4. Na DM byl vyslán muž sám, chudák, já navždy pod peřinou až do příštího léta. :D

      Vymazat
    5. Muže jsem viděla! Byl fešný a přísný! A já neměla ty gumy.... :/

      Vymazat