sobota 27. září 2014

Music Inspiration #44 - Babes In Toyland

Co se skrývá za pohádkově harmonickým názvem? Dost hustá dívčí punková kapela z Ameriky, která byla založena v roce 1987 a já ji objevila ve druháku, tedy v první polovině devadesátých let a byl to pro mne objev vskutku nečekaný.


Zdroj blog.thecurrent.org


Údajně hrajou pořád, ale nevím co a jak. Mně stačilo jedno album, které jsem si pořád dokola pouštěla v autobuse cestou do školy a připadala jsem si děsně cool, drsná a nezavislá (cool, ani drsná jsem nebyla a nezávislá už vůbec ne).

To album, které mi tak učarovalo, bylo album Fontanelle vydané v roce 1992.

Youtube nabízí nějaká videa z koncertů, ale tam neni vůbec poznat, co hrajou, co se zpívá a vůbec, je to prostě punkový chaos, takže jsem zvolila učesnou studiovou formu. Teda, učesanou... ehm...


Won't Tell, Fontanelle 1992




Bruise Violet, Fontanelle 1992


Žádné komentáře:

Okomentovat