sobota 20. září 2014

Music Inspiration #43 - OST Drive

Když jsem si to tak včera metelila stošedesátkou po dálnici do Teplic, přišly na řadu v připojeném iPodu skladby ze soundtracku k filmu Drive. Hodně mě baví a navíc, za tím volantem jsem měla pocit, že v rytmu té hudby přímo letím. No dobře, ona ta rychlost skoro už i letem byla, ale já to mám ráda. Obzvlášť, když si jedu na úřad pro řidičák, který v té chvíli ani nemám, hi hi.

No nic.

Tak ten film Drive (2011). Viděli jste ho? Líbil se vám? Mě hodně. M. ale pravil, že tam Gosling celý film akorát blbě čumí, ale já myslím, že tam byl tím čuměním právě dost dobrej. Čuměl autenticky (člověk uplně viděl, jak se mu v obličeji odráží vnitřní neklid a zoufalství z toho, že se mu všechno vymklo kontrole a že mu uniká to, po čem tak toužil).

A navíc tam byla auta. A ať je film sebedebilnější, když tam jsou pěkný a rychlý auta, můžu to vidět celý a ani si nezacpávám uši u hloupých dialogů (protože je nevnímám, koukám na auta, neasi).


Kavinsky & Lovefoxxx, skladba Nightcall




Desire, Under Your Spell


4 komentáře:

  1. Ten film neznám, ale ta hudba je super! :) Škoda že neumím řídit a musím jezdit bez hudby, ve stresu a se Zetkem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jezdim se Zetkem. Už několik let :D. V Praze je to užitečný, ostatní řidiči si ode mne drží odstup ;).

      Vymazat
  2. Když jsem v neděli 21.září vytvářela diagnostiku města, potřebovala jsem nutně nějakou vzpruhu.. v tom si říkám, že včera byla sobota a Myyna tam má určitě nějakou supr hudbu! Tyto dvě písničky jsem poslouchala asi další dvě hodiny pořád dokola, než jsem to dodělala. Jo, asi to je šílené. :D
    Tak mi to pomohlo a já tu ani nenapsala komentář.. proto se vracím teď a píšu Ti tu OBROVSKÉ DÍÍÍÍÍÍKY! .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec není šílené! Já to ze začátku taky poslouchala několik hodin pořád dokola :)))). Jsou to navykové melodie! A nebo jsme šílené obě :D.
      Tak rádo se stalo a já díky!

      Vymazat