sobota 6. září 2014

Music Inspiration #41 - Radiohead

Hmmm, co k nim napsat...? Že jsou na každém albu jiní? Že jsou divní a zároveň příjemně znepokojiví? Že jsou to intelektuální vagabundi? Nevím... Ale mám je ráda.

Radiohead vznikli v roce 1985 v anglickém Abingdonu. Jsou v hudebním světě hodně uznávaní, jejich frontman, dost podivný týpek, Thom York, psal písně pro kdejakou hvězdu. Je to velmi vlivná kapela. Ráda bych si je někdy dala na živo. Myslím, že to bylo předminulý rok, kdy jsem je lehkomyslně prošvihla tady v Praze.



Zdroj fanpop.com


High and Dry, album The Bends (1995)



Lotus Flower, album The King of Limbs (2011)


6 komentářů:

  1. Jsem byla zvědavá, jestli na ně dojde.... Pro mě srdcovka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v záloze ještě spoustu dobrých kapel, ale na tyhle myslím už pěkně dlouho :). Jsou sakra dobří.

      Vymazat
  2. toho miluju v 15 steps naživo:)jak divně tancuje:)a moc gratuluju k super=oóznímu ajťasu!dokonalost. hned bych to vyměnila!:)
    (nene, tfuj tfuj špajz. tak daleko od těch slintáčků nemůžu...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííík :), dneska jsem to v tom mém úúúúža prostoru během hodiny dokázala změnit ve staveniště. Sice jenom spodní dílnu, ale přece... bylo tam vlhko, tak jsem to osekala a vypadá to tam jak po výbuchu :))). Tak nevim, už tam asi nechci :D. Ba ne, kecám!

      Vymazat
  3. Díky, připomněla jsi mi,jak moc mám Radiohead ráda! T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jsou to kluci ušatí, šikovní! :)

      Vymazat