středa 17. září 2014

Jako ryby ve vodě

Možná si dám po téhle tašce se sardinkama pauzu. Bylo to krásné, ale bylo toho dost.
Tyhle rybky už komplet vznikly v aťasu ve Veverce, kde si mi dobře pracuje, ačkoliv to tam je zatím jen tak provizorní. Ale až tam přibudou stoly a police od truhláře, bude to mnohem hezčí.

I tak lidi chodí dovnitř, říkají, jak je to tam hezké a jak mě vítají. Vážně zvláštní ulice, tahle Veverkova.

Tašku jsem ušila s podšívkou z bavlny s rybím retro motivem a kolem dokola ji pečlivě obvyšila lemovacím stehem. A jako malý přívěšek pro štěstí jsem zvolila lodičku. Dá se sundat.

Koho zajímají rozměry a cena, tašku najde tu na Fleru.







8 komentářů:

  1. Jůůů, taška je parádní !! :) i ten lodičkový přívěsek :) a dokonalé sladění barev!! Tak ať najde nějakého milého majitele. Já jsem svoje doplňky teď omezila na kočárek a tašku ke kočárku....
    A těším se na fotky z aťasu!!! :)
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, už aby byl aťas hotov, těším se na to jak malá. :)

      Vymazat
  2. na 3x snad sa mi komentar pridat podari;-)
    je skvela, blanket stitch je krasny detail, mne by sa s tym az tak moc rucne nechcelo, respect.
    a s tym oddychom, ja som momentalne napr presovickovana, su krasne ale je ich moc ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeje tá je milená, čisté leto!!!

    OdpovědětVymazat