pondělí 15. září 2014

Jak jsme se sešly

Jednou takhle na začátku léta jsme šly s Rosou Mitnik na pivo, víno, dezert, salát. A pak nás u toho piva, vína, dezertu a salátu napadlo, že by bylo dobré poznat ostatní blogerky, ať už nás dělí stovky kilometrů nebo jen pár pražských čtvrtí.

Vymyslely jsme blogerské setkání. Rosa určila lákavé datum 13. září (protože Dny Marianne, neasi), já namalovala pozvánku a společně jsme určily místo setkání v naší oblíbené kavárně Café Lajka, páč tam dělají nejlepší a nejvyšlehanější latté ever a taky tam maj moc milý personál.






Bylo to oboustranně přínosné, já jsem poznala nové holky z on-line světa z Rosy strany a Rosa zase naopak.

Noooo a jak to dopadlo? Takhle:



Chvíle napětí...

Voilá!

A ještě jedna doplňková, kde jsem si preventivně rovnou zdřímla...





P.S. Ten moc milý personál z Lajky jsme zaměstnaly tolik, že musel volat posilu (ano, byl tam na nás a ostatní návštěvníky, chudák, uplně sám). A za to, že nás bylo takové množství u jednoho dlouhého stolu, jsme dostaly lístečky s pořadovými čísly.




A pak se šlo ještě v šesti na pivo a večeři...

... potom noční Letnou na metro...

... a pak hurá domů!


P.P.S. A Saša z Recy věcí spala se svým manželem u nás, byli stateční, přijeli až ze Slovenska a toho já si moc vážím a taky slovenské výslužky, která mi udělala obrovskou radost. Máváme s Martinem a doufáme, že jsme se neviděli neposled!


38 komentářů:

  1. No teeeeda.. To muselo byt uzasne

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to muselo ný úžasné setkání! Tolik zajímavých žen :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to muselo být +:), škoda že mi to nevyšlo :(. papa

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Taky dík! Byl to moc fajn pokec, zejména pak u toho piva večer! :)

      Vymazat
  5. A já myslela, že tam bude Olívka i Vintagelover!? Ale i tak to bylo určitě fajn, i když se přiznám, že některé blogy (blogerky) registruju poprvé. Musím doplnit mezery!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo moc prima poznat nové holky a jejich blogy! Jsem za to ráda :).

      Vymazat
  6. Já věděla, že budu litovat, že jsem nebyla;) Muselo to být fajn:)

    OdpovědětVymazat
  7. Dikes za pozvání, fajné to bylo! Akorát mě mrzí, že tyhle slezy vždycky začnou být nejzajímavější až v pozdějších hodinách, kdy já už musim dom. Takže doufám, že bude nějaký repete, protože moje po informacích toužící inner drbna nebyla zcela uspokojena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti říkala, že můžeš spát u nás, hi hi. A teď je míček na moravské straně, tak třeba někdy... ;) Mimochodem, máš úžasné dlouhé vlasy a parádního kříváka! :)
      Tvoje inner drbna byla nejvíc nejlepší, když prolomila tu touhu zadat dotazníkové kolečko a začla klást otázky :))). Bylo to fajn, díky!

      Vymazat
    2. Koukám, že jsem o mnoho přišla! Morava zní dobře! :-)

      Vymazat
    3. Oho, to teda dík, to zas já ti tvoje růžový vlasy asi závidím tak moc, že si je snad taky orůžovím! :))
      Tak snad zase někdy nashlé!

      Vymazat
    4. Jooo? Díííík! Ale už je to teda hodně vybledlý. Na začátku to bylo až neonový :).

      Vymazat
  8. My ďakujeme a radi vás všetkých opäť uvidíme, bolo nám supeeeer♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já se ještě jednou omlouvám všem kočkám a doufám v opáčko... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, doufám, že příště se už potkáme! Bylo to moc fajn....

      Vymazat
  10. Holky - jste měly nějaký předepsaný dress-code, či co? Bo mi přinde, že jste fšecky ladily!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem třeba vůbec neladila. Moc vietnamské "ao dai" bylo dočista mimo :)))) (což na té spící fotce není naštěstí vidět :D).

      Vymazat
  11. Děkuji za pozváání, byly jste k zulíbání! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky holky za parádní odpoledne a večer, zase jsem na chvíli dobila baterky! Tak Morava next!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, bylo to epesní a musely jsme s Rosou uznat (až trochu žárlivě), že jsi velmi fotogenická, takže pozor na tebe! :)

      Vymazat
    2. Hlavně zezadu, he he;-).

      Vymazat
  13. Bylo to hezké a bylo toho málo.... než jsem se rozkoukala, spojila si tváře s autory blogů a seznámila se, šlo se domů.... tak třeba někdy příště. Děkuju za pozvání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děkujeme, že jsi dorazila a i přes to, že jsme se navzájem neznaly, jsi to nevzdala a to mi bylo moc sympatické :). Bylo mi ctí a doufám, že se ještě někdy sejdem :).
      Asi bychom si příště měly dát před sebe nějaké rozlišovací kartičky kdo je kdo, že? Hi hi.

      Vymazat
  14. moc vám to slušelo!:)já bych vám akorát kazila vizáž!:)(už jsme skoro zdraví!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nepovídej! Nekazila, naopak obohatila :). Tak se opatrujte!

      Vymazat
    2. Zuzi, škoda, já bych se na Tebe moc těšila. Tak příště ju?!

      Vymazat
  15. Jejda, tolik báječných adam a tolik zajímavého čtení .... a já z nich znám jen pár. Děkuji za tipy ... ;).

    OdpovědětVymazat
  16. Moc milé setkání, díky:-) Bylo to fajn...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně! Díky za fajn odpoledne :)

      Vymazat
  17. Holky, Vám to ale sluší. A jak ladíte:)!
    Těším se někdy příště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je vidět, že to maj holky v malíčku! :)

      Vymazat