úterý 30. září 2014

Jak jde čas ve Veverce

Je konec září a já nezapomněla na svoje předsevzetí, že v říjnu už to bude u nás v ateliéru koukatelné a navštíveníhodné.

Minulý týden došlo na instalaci hodně důležitých polic, které pojmou veškeré moje pracovní nástroje a jsem za ně fakt ráda, protože se mi uvolnily komplet oba dva stoly, které pod policema mám a to je velký luxus. Můžu na nich totiž stříhat plátno a vyměřovat a rozložit papíry a prostě všechno je teď tak, jak potřebuju.

A už jsem mohla i nabouchat hřebíky na oblíbený obrázky a pověsit si nástěnku.

Moje obvyklé fotky. Tedy detaily. Protože proč? Je to proto, že jsem si nevyměnila objektiv na široký. Takže nezbývá, než mě navšívit a prohlédnout si to pěkně v celé šíři svého vlastního zorného pole. Jinými slovy, stavte se! Ráda vás uvidím a když nebudu reagovat dostatečně vřele, klidně se hlašte, že čtete blog nebo píšete blog, který já čtu nebo tak něco. Čaj i káva included. Posezení taky.

Tak ve Veverce dovi!

P.S. Děkuju Janě a Honzovi za zajištění krásných smrkových překližek a za smontování a natření stolů!

















33 komentářů:

  1. Ta fotka s žehličkou je luxusní! Máš to tam krásný. V listopadu podniknu druhý pokus do Prahy, tak snad se konečně zastavím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, světlo v dílně je díky luxferám v chodníku luxusní :). Díky! Doufám, že Ti to tentokrát vyjde!

      Vymazat
  2. Market-ja se urcite taky zastavim, moc se mi tvuj atelier libi a drzim ti palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, stav se! To bude moc prima a děkuju! :)

      Vymazat
  3. Tak na to já se těším!!! Až u tebe budu křičet - "Víc, ještě víc! Jsi na mě málo milá. Já chci víc!!! Víš, kdo já jsem?" ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Víte, kdo já jsem? Víte, milé blogerky, kdo JÁ jsem???" :))) Rosičko, welcome... ;)

      Vymazat
  4. Takže pondělí 6. října jsem v Praze......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooooo? Tak pokud tě osud zanese na Letnou, jsi vítána! :)

      Vymazat
  5. Krasne prekrasne to tam mas! Tesim sa! :-) Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A kdyby ses někdy chtěla zastavit, moc ráda tě uvidím ;)

      Vymazat
  6. V detailoch to vyzerá super a verím, že ako celok ešte viac ako super!!! Ach Myyna keby nás nedelia km tak som u Teba ako na koni:) To slniečko v ateliéri je úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saško, tak kdybys přeci jen ještě zavítala do Prahy (třeba kdyby manžel zase potřeboval na Julisku ;) ), zastav se! :)

      Vymazat
  7. A ty tam budeš i pracovat? Já bych asi (aspoň pár dní) jen seděla a koukala a vyhřívala se v tom sluníčku... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, no já už tam i pracuju a musím říct, že to tam má dobrý vibrace, neb se mi pracuje báječně. Sluníčko v ten kout naštěstí svítí jen chvíli odpoledne, takže to nesvádí k dlouhému lenošení :).

      Vymazat
  8. Jsem ráda že se hezky zabydluješ. To vypadá že tam budeš častěji než doma což? ;) Líbí se mi ty ramínka, odkudpak jsou +:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, je to zase jen a jen IKEA! :D
      A častěji než doma už tam každopádně jsem :))).

      Vymazat
  9. Je to krása, gratuluju k zabydlení a hodně geniálních myšlenek přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díky! Doufám, že se geniální myšlenky brzy přistěhujou za mnou, hi hi!

      Vymazat
  10. congrats vyzera to na najsamlepsie miesto minimalne v celej veverkovej ;-)
    asi si fakt tne vylet za segrou spravim a prideme na mrkandu..;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný je to, už se tam těším a je tam i moje Japonka:)

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Jo, to jo. Já si ve všech svých pracích dělám kolem sebe obývák :)))

      Vymazat
  13. Včera jsme k vám načumovaly cestou do bistra8 a jako jůůů, jééé, ááá! Krásná práce! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště nenačumujte a běžte dovnitř ;)

      Vymazat
  14. Jsem zpět! UF.. Fotky vypadají supeeer! Už bych se hned stavila! .) Listopad či prosinec by vypadal hodně nadějně a kdyby se k tomu naskytl nějaký Tvůj razítkový den, tak by to byla úplná paráda! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nepovídej! Tak to vyladíme! :)

      Vymazat
  15. Takový malý sprostý sen každého ilustrátora. Pche, ale jakože jo, zááááááávidím a dost! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, Divnoticháči, já si to asi závidim taky! A tobě tu chatu v přírodě. Abys věděla! :D

      Vymazat
    2. Závidět sám sobě je nejlepší stav! :) Ok, tak 1:1 :D

      Vymazat