středa 24. září 2014

Holčičí odpoledne

Totální holčičárna bylo to odpoledne! S tak zajímavýma a šikovnýma osobnostma na jednom místě Myyna pobyla moc ráda. Vážně, že jo.

Sešly jsme se totiž já, Simona aka nejkrásnější-šaty-které-chci-všechny a Nina alias Kuře v podvazkách. Tak jsme si povídaly a baštily jablkový koláč, který Kuře upeklo, zkoušely šaty, já fotila a chytala světlo v Simoniným úžasným ateliéru u Staroměstského náměstí.

A protože se fotky díky světlu, geniu loci a fotogeničnosti Kuřete povedly, servíruju jich pár i vám.














Bílkova vila po cestě z dýchánku.


11 komentářů:

  1. Nádhera! Všecko! Ateliér, zrcadlo, porculánový servis, židle....ŠATY!!! KUŘE! Jsem se pokochala, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Porculánový servis byl nejvíc legrační. Hrozně jsme se u něho pobavily. To tam bylo erární, totiž :).

      Vymazat
  2. Ty červený šaty......se zblázním....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, hedvábný, ohnivý, kouzelný...

      Vymazat
  3. Jé, tomu kuřeti to mega sluší a ty vlasy = Sssssss. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása nesmírná! (ty bílý šatičky, ich) Já chci taky holčičí odpoledne, bůůů, ale všechny moje kamarádky se odstěhovaly :( Tak jsem si postěžovala a jdu zas něco dělat, ha

    OdpovědětVymazat
  5. Pastva pre oči, krásne kúsky. Jeden v šatníku=čerešnička na torte:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám čerešničky tři a pořád mi to přijde málo :)))

      Vymazat