pátek 12. září 2014

Díky s fíky!

Začíná období čerstvých fíků! A bude víkend!






10 komentářů:

  1. Jee, já fíky miluju! Připomnělo mi to jednu dovolenou v Chorvatsku, kde nárm rostly u domu a já jsem je tam pořád ojídala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trhat je rovnou ze stromu se mi nikdy nepoštěstilo :).

      Vymazat
  2. Jůůůů, fíky jsem milovala....!! Ale jednou jsem v nich našla zkrátka cosi, bylo to hnědé, 5 cm dlouhé..., byl to nějaký exotický červ, či co... Od té doby fíky nemůžu a je mi to líto. Fakt mi strašně chutnaly....!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, najít tam exotického červa bych fakt nechtěla... :))))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Takže mi bereš celý košík na workshop? ;)

      Vymazat
  4. V Chorvat miliardy, přežranost + všude levandule, olivy, třímetrový rozmarýn = ráj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam jsem nikdy nebyla :))). To muselo být báječný.

      Vymazat