pátek 5. září 2014

10 Veverek

Máte rádi veverky? A co Veverky?



Ne, vážně... je to tak, že letenská, respektive holešovická (bo spodek Letný už je Praha 7, takže to Letná vůbec neni, ale nikdo tomu tam Holešovice neříká), ulice Veverkova je od tohoto týdne novým útočištěm mojí výtvarné kariéry.




Převedu to do srozumitelný řeči - tento týden jsme (já a M.) podepsali smlouvu o pronájmu nebytového prostoru v ulici Veverkova 10.





Ráda bych ještě dodala, že bych tam měla mít jednu fajn společnici, ale nebudu psát víc, neb nechám na ní, kdy to bude chtít roztroubit a jakým způsobem.

Dejte mi tak měsíc a přijďte a doufám, že se vám tam bude líbit. Ale přijďte určitě, jo?!

Vypadá to tam pěkně, jak jinak, že? Sice jsem nedosáhla toho, že by tam byly ty skvělé kovové rolety a špaletová okna, jak jsem chtěla, nicméně, tahle prestižní adresa je taky dost dobrá a nová okna v zimě zajistí nohy v teple, což neni k zahození.

Fotky zatím prázdného prostoru tady...

Ateliér s výhledem na show room architektky Heleny Dařbujánové.

Schůdky do dílny.

Schůdky z dílny.

I troška toho funkcionalismu tu je.

Po schůdcích nahoru zpět do ateliéru.



Líbí? Přijdete?



54 komentářů:

  1. Veverek Koudelka?
    Šmarjáááááááááá, co to je? Kdes tu knížku vzala?

    PS: Můžu si u tebe nechávat papuče?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosim tě, mám takovou kamarádku... ona je mešuge, víš... a ty mi přinesla tuhle knížku, když byla v knihovně. Ale ji mám i tak ráda! (Tu kamarádku.) :)

      Vymazat
    2. Heleď, hlavně ať nezapomene, že Kuba ji má vrátit do 4. října ... :o)

      Vymazat
  2. Gratuluju a moc se těším na další vývoj - užiju si ho aspoň na fotkách, na 99 % se do dílnobchůdku naživo nepodívám, ale šmírování zdálky mě baví taky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak kdybys jela nááááhodou kolem, že se přijedeš podívat, viď? ;)

      Vymazat
  3. juu tak to je skvělý, moc gratuluju a přeju hodně štěstí ...ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, pevně doufám, že se dařit bude, hi hi.

      Vymazat
  4. Wow, ti fandím! Za tento prostor bych dala nevím co....úžasnej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, fakt. Byla to klika, stála na něj doslova frotna lidí. :)

      Vymazat
  5. Já myslím, že s adresou Veverkova 10 je úspěch víc než zaručen, je to totiž pohádková adresa! Tak tfuj, tfuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, ty veverky! A pořád nemůžu zjistit, kdo ten pan Veverka byl. Jediný, kdo mi vyjel v googlu byl nějaký hudebník, ale nevím, jestli je to on :))).

      Vymazat
    2. František Veverka (1799-1849), český rolník, vynálezce ruchadla (spolu s bratrancem Václavem Veverkou, kovářem (1790-1849)).
      Píšou tady http://www.langweil.info/index.php/200711293182/Veverkova.html

      Vymazat
    3. Ha! Jsi špion! Díky :)))

      Vymazat
  6. Fantazia! Tak pri navsteve Prahy ciel jasny! Konecne Ta spoznam aj nazivo! Mozem? :-) Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude velké odhalení! :))) Ráda Tě uvidím, Adiko! ;)

      Vymazat
  7. Páni, zpráva roku! Už to tam úplně vidím v barvách. A Drevokocúrova je nejlepší, se nebudu muset šplhat do kopce:D Dávám vám měsíc a ještě kousek, a přijdu na to slibované kafe. Tak se čiňte:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drevokocúrova :D. Máš recht, šplhat se denně do Šmeralky, to by bylo o zdraví :) (to je jako s těm kyselýma hroznama, haha), ale Veverkova je fajn, rozhodně to je adresa, kde se dá dobře najíst a je to kousek na zastávku a taky je tam Page Five a prostě... joooo, přijď! Budu/budeme moc rády! :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. :))) Tak jo. Alespoň už víte, proč jsem Vám včera neodpověděla na tu otázku o tom, jestli už mám ten prostor? ;)

      Vymazat
  9. No, wow, to je hustý! Takže až příště půjdu do Veverkový na reportáž, tak k Tobě! A fotky budou tentokrát přímo od majitelky:) A ta nakreslená veverka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, určitě se stav, strašně ráda Tě uvidím. Já už jsem tam od příštího týdne, tak když budeš mít cestu kolem a přivřeš oko nad nedodělaným ateliérem, budu ráda, když se stavíš ;).

      Vymazat
  10. Gratuluju! A těším se. Protože já přijdu... :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Díky. A teď se snad konečně dostanu k vyzvednutí té mé deky! Poslední dva týdny byly víc než šílené, díky téhle události :ú.

      Vymazat
  12. Veverka je nejlepší! Pro mě už od školky :-) Tak obr gratulace, škoda, že do Prahy jedu už příští víkend, ale určitě ne naposledy! Držím pěsti, je to další životní úspěšný krok Tvojí kariéry a ať to máš brzy zařízené a davy lidí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky! Taky doufám, že do Prahy ještě zavítáš a že já to tam do té doby nějak zabydlím a budu vítat ty davy :)

      Vymazat
  13. Prostor vypadá úžasně! Moc gratuluju a držím palce! Já přijdu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak platí! A já snad do tý doby pořídim nějakou kávu a kdyby ne, Bistro 8 je hned vedle :).

      Vymazat
  14. Paráda další super prostor v Praze! už se těším na klaudačku! tak tfujtfujtfuj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Dám včas vědět! A hlavně tam budu potřebovat tu KOKEDAMU!!! Nejspíš mě brzy uvidíš tak jako tak :)

      Vymazat
  15. Tak já už jdu! Radši - mám to trochu z ruky:-)...
    g r a t u l u j u*j ů*jůůů****

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo! Kdybych nebyla nahoře, budu dole, tak klepej, bouchej, křič :)

      Vymazat
  16. Veru, teda parádička, vyzerá to tak, že sny začínajú naberať reálne rozmery:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sny se plní, jen si člověk musí dát pozor, co přesně si přeje ;)

      Vymazat
  17. Já už tam včera byla :-) A je to bájo!! Moc se těším na listopad až skáknu na kafe (bude, že jo ;-)
    Držím moc palce a ta tajně avízovaná veverka s číslem 10 je kouzelná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, máš jednoznačně náskok před ostatními! Bylo to milé odpoledne a doufám, že ne poslední :)

      Vymazat
  18. Páni, prostory vypadají moc fajn a ta adresa je přímo pohádková!
    Markét, moc gratuluju a přeju, ať Ti tahle změna přinese hodně radosti, samá pozitiva a sociální jistoty (:-)) a hlavně spoustu spokojených a vracejících se zákazníků !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju, ale nutno přiznat, že moje sociální jistota, je především můj muž :))). Bez něho by tohle místo vůbec nemohlo existovat (tedy ve spojení se mnou). Ale slibuju, že udělám maximum, abych mu dokázala, že se to vyplatilo ;).

      Vymazat
  19. Ha! Segra bydli hned ve vedlejsi ulici ve Vinarske takze az pojedem zase na navstevu- vidim to az nekdy na jare, protoze me v nejblizsi dobe cekaji matersky povinnosti - tak se urcite zastavim a segru poslu jako pruzkumnika at to u Tebe obhlidne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! Tak ségru pozdravuj a ať se za měsíc staví! :)

      Vymazat
  20. Tuším, tuším, nic neříkám :).... A přijdu. Několikrát. (Abys ještě nelitovala, přání je třeba si rozmyslet :)). ... Třeba v úterý? Moc gratuluju a držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V úterý dopo tam budem! Stav se, bude to prima a hlady nebudem, vedlejší Bistro 8 se o nás postará ;)

      Vymazat
  21. No! Páni! Žúžo a krása! A Veveričková (alebo Veveričiakova?) desať je najlepšia adresa všetkých čias!
    ...to je výkričníkov, čo? Ale to samým nadšením!;-)) Jupííí! :-) Majte sa tam s pánom Veveričkom parádane (a dúfam, že ten maľovaný bude zvonku na zvonku;-), podľa neho určite všetci trafíme do Myynateliéru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) a doufám, že kdybys měla cestu do Prahy, tak se ve Veveričce stavíš ;)!

      Vymazat
  22. Dlho som tu nebola pozrieť a kukám, že veľké zmeny! WOW! Gratulujem Myyno, určite sa potom prídeme pozrieť :) Teším sa a verím, že sa všetko podarí tak ako si predstavuješ a ako o tom snívaš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, dějou se růzmé věci a ještě navíc dost rychle :). Ráda tě uvidím, jen mi asi budeš muset (a spousta dalších) říct, že jsi to ty :))).

      Vymazat
  23. Paráda, gratuluju! .) Už se těším, až se přijdu podívat! .)

    OdpovědětVymazat
  24. nezávisle závislá11. září 2014 9:15

    Ahoj, moc pěkný krámek g r a t u l u j u, ať se Ti daří bad bad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, ahoj Milen! Však já povyprávím...! Děkujůůůů, bad bad

      Vymazat