pátek 8. srpna 2014

Vyšívané ryby

Tak já ty sardinky ještě vyšila. A ten motiv se mi líbí tolik, že ho vyšiju i na polštář.

Na prodej je tady. Taška je oboustranná. Z druhé strany je bavlněná látka kupovaná u Mráze.

Užijte si (sardinkový) víkend!








7 komentářů:

  1. Sardinky miluju a nejen na talíři :-) Tento motiv je úplně ze všech nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, už jsou dokonce i prodané :)

      Vymazat
  2. A já chci vidět ty růžový vlasy!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbíííí! .) A ty nůžky!! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou nejlepší a nejostřejší nůžky ever! Už jsem si s nima prostříhla i legíny, sotva se jich dotkla jen špička nůžek, když mi uklouzly z ruky :)))

      Vymazat
    2. Jo a mimochodem, Sardinky koupila slečna/paní z Ostravy, třeba ji s nima potkáš :D.

      Vymazat