čtvrtek 14. srpna 2014

Odplouvání

Vzala bych parník a někam prchla. K moři. Místo toho ho vyšívám. Toho parníka. Je na přání pro Simonu, která mě zásobuje nejkrásnějšími šaty.

Taška je lněno/ lněná.

A víte co? Jak jsem všechno to nakoupené plátno prala a prala a prala, tak jsem z toho ucpala pračku a ta nám takhle jednoho krásného pátečního odpoledne klekla. Protože z přírodních materiálů se rádo uvolňuje trochu té přírody. To přece ví každý. Jen já jsem to nechala plavat. A to doslova.

Ale co už, pan opravář už je na cestě. Budu dělat, jako by nic. A adresu na svůj blog mu pro jistotu nedám. A tašky schovám.

Odplouváme!

P.S. Taška s historicky první cedulkou "by myyna"! Vyšívanou.











18 komentářů:

  1. Umrela jsem a dostala do parnikoveho nebe.

    Aaaaach.

    Sice nejkrasnejsi tasku od tebe mam ja,ale tahle je taky nejvic nejkrasnejsi cislo 1. DOBRE TY! Krasa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli už jsem udělala nejvíc nejrásnější tašky, kam to jenom povede dál? :D <3

      Vymazat
    2. Co k titulu Narodni umelkyne,
      co ty na to???

      Vymazat
    3. Já chci být jedině Kandidát věd! (Ať už to znamená cokoliv!)

      Vymazat
    4. Ok,
      a mohla bych ja pak byt Kadidat vet?

      Vymazat
    5. To už přece dávno jsi! :D

      Vymazat
    6. Vysijes mi to na tasku?

      Vymazat
  2. Opět dokonalá do detailů. Krása.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejkrásnější parník, nejkrásnější kotva a nejvíc nejkrásnější je Tvá vyšitá cedulka!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky moc, akorát se obávám, že dlouho vyšívat všechny cedulky asi nevydržim :D

      Vymazat
  4. Achjo.. kéžby u každého tvému příspěvku s novou taškou bylo "tahle taška na přání pro Anet.." :D .)
    Vyšívaná cedulka je parádní nápad a vypadá to skvěle! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, díky. Cedulka je trochu na punk, ale mě se to takhle zkrátka líbí a jsem ráda, že ne jenom mně :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Kačko, víš jak já lituju, že jsem neviděla dodělanou tu kozu? To byl panečku masterpiece! Kam se na to hrabu.

      Vymazat
  6. Podla mna musis, spravit aj Parnik Vol. 2, lebo k tym satam je to uplne matchy-matchy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? :))) Noooo, to stojí za zvážení ;).

      Vymazat