středa 6. srpna 2014

Myyna hledá prostor

Dospěla jsem k názoru, že je na čase udělat další krok. Trošku povylézt z ulity, uvolnit doma místo, dopřát si ten luxus mít dílnu.

A tak hledá Myyna prostor s obchodem. Který nebude uplně tak obchod, ale spíš ateliér, otevřený lidem z ulice. Já budu pracovat a lidi můžou přijít, prohlédnout si, co se v dílně dělá a výrobky nakoupit. Udělám jim třeba i dobrý čaj a můžou posedět a pokecat si se mnou, s někým jiným... cokoliv milého a příjemného je dovoleno.

Co můžete čekat od prostoru, kde budu já? Rozdělanou práci, šicí stroj, barvy, muziku, knížky, štendr s plakátama, textilní výrobky k prodeji, workshopy. Klid a mír a otevírací dobu nejdříve od 11.00. Ale zase budu k dispozici déle, třeba do sedmi, do osmi. Ne každý den. Doma totiž nechám mého milovaného muže, po kterém se mi bude po pěti letech strávených 24 hodin denně s ním, pěkně stýskat. 

Chci prostor, kde nebudu mít stres z toho, že musím vydělávat. Bude tedy malý, ale milý. A když si vydělám na nájem a daně, budu spokojená. A když ne, tak to zruším a půjdu zas dělat domů. Zkusit to ale musím, to je jasný.

Při té příležitosti jsem si založila na Pinterestu nástěnku Outside Inside Shop Design, kde můžete vidět, jakou mám zhruba (naivní) představu.

Teda, nečekám, že najdu něco zrovna takového, ale bylo by to fajný, ne?


Zdroj http://www.flickr.com/photos/vickeh/4552728218/

Zdroj http://www.flickr.com/photos/johncouture/4737712847/

Zdroj http://www.flickr.com/photos/johncouture/4737712847/
Zdroj http://www.refinery29.com/nyc-vintage-shops?crlt.pid=camp.kn5Z367VaUEy#slide


Kde místo hledám?

No, nejlíp na Letný, abych se nemusela trmácet přes celou Prahu, ale mohla vzít pěkně kolo a dojet si do práce na kole.

Takže, pražáci, kdybyste někde na něco narazili (a třeba i mimo Letnou), dejte vědět, Myyna bude moc ráda.

39 komentářů:

  1. priestor asi neporadím, ale sľubujem....že pri mojej návšteve Prahy tam budem ako na koni....skoro vždy.... :)
    a keby že som tam, tak idem v tom s Tebou....
    báječný nápad....a ešte jeden fakt dobrý kávovar s dobrou kávou.....hmm...môže byť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak platí, dobrý kávovar slíbit nemůžu, ale dobrou zrnkovou kávu ano a z té dokáže vykouzlit skvělý kafe i French press.... tak ten Ti tam připravím :). A děkuju!

      Vymazat
  2. hele mluvíš mi z duše!já si teď ze zoufalosti a z mužovy obrovské lásky udělala ateliér 1x2 metry.ve špajzu. Potraviny musely stranou!a je to úžasný!(napíšu o tom brzo článek, jen to musím trochu dotřídit:))....ale můj sen je otevřít si kavárnu, péct vlastní sušenky a quiche, prodávat svý výrobky a taky nějaký minibleší trh-antik:)ale to se nikdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noooo, tak přesně tohle mám doma :). Sice ne ve špajzu, ale v koutě v obýváku (ty máš výhodu, že se tam můžeš zavřít) a už je mi to malééé. A neříkej "nikdy", alespoň ne přede mnou :D.

      Vymazat
    2. promin:)já vim, možný je všechno!výhoda i nevýhoda. muž mě zavřít může, ale já před dětma ne. ale aspoň to nemusím pořád uklízet a bát se, že si kdo kam co vrazí,zapatlá, sní...:)tak držím palce!!!

      Vymazat
  3. Bezvadný nápad. Moc Ti fandím. Budu Ti držet palce, ze všech sil, ať se Ti daří a jsi spokojená! :) :* A já myslím, že to bude úspěšné! :) Tak tfuj, tfuj, tfuj...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olívko, budem doufat :) a děkuju! Já na to nespěchám... mám čas a až se něco vyloupne... chňapnu to a nepustím :D.

      Vymazat
  4. to je dobrý krok, držím palce, ať se najde něco pěkného! škoda, že ta Školská nevyšla, byla bys prima sousedka!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, sousedství ve Školské bylo náramné! Ale bylo by to příliš maličké a stejně bych nejspíš brzy balila kufry do něčeho většího. :)

      Vymazat
  5. :) tak to zní super, těším se na návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, návštěvy budou jedna z věcí, na které se budu těšit ze všeho nejvíc :)

      Vymazat
  6. Jupí! Doufám, že Ti to vyjde! Byla bych v Praze jako na koni! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to by bylo báječný! Volume up na rádiu a odšpuntovaná láhev vína...! :) Díky, Anet!

      Vymazat
  7. Uzasny napad! A verim ze aj ten obchodik bude uzasny! :-) Drzim palce! Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adiko, já doufám, že to bude stát za to :).

      Vymazat
  8. Výborný nápad, moc Ti fandím, držím pěsti a vůbec nepochybuji o tom, že to dokážeš. Tak ať Ti brzy něco vsoupí do cesty a je to přesně podle Tvých představ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, já díky a třeba se něco najde. To už moc nezáleží na mně. Odhodlání by bylo a teď už chybí jenom to místo :)))

      Vymazat
  9. Úplně cítím tu parádní atmosféru, co tam bude. Hodně štěstí s hledáním prostoru.
    Jen bych si dala pozor na bod "muzika". Prý je to teď strašné s vybíráním poplatků za veřejnou produkci hudby (třeba v obchodech) a poplatky vybírá několik firem, posílají kontroly a za rok chtějí (deseti)tisíce. Vyslechnuto v kadeřnictví, kde najednou bylo ticho a ne uřvané rádio s produkcí mimo můj hudební vkus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádio po internetu, myslím, není žádný problém, ale slibuju že to nebud nahlas a že půjde jen o vybranou hudbu Rádia 1 :). Myyna má dobrý hudební vkus, hi hi ;).

      Vymazat
  10. Zahrada na niti, nabízela malinký, není na Letné a nevím jestli je ještě volný, ale co kdyby...;)
    http://zahradananiti.blogspot.cz/2014/07/skolska-jede.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volný už není, ale viděla jsem ho :). Krásné místo, ale bylo to malinké.

      Vymazat
    2. Škoda, také mě lákal a nebyl drahý, ale odvaha, ta odvaha...:)

      Vymazat
  11. Úplně jsem napnutá, kde bude a jak bude vypadat Mýnabar! Já si ten můj představuji naivně v Barceloně, ale Praha je reálnější, jednou se tam přestěhuji. Každopádně přeji příjemný lov místa, vůbec to nezkusit by byl hřích. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme napnutý dvě! :D Já osobně jsem napnutá jak kšandy, hi hi.

      Vymazat
  12. Já jsem sice udělala krok směrem opačným a zatím nemám chuť to vracet zpátky, protože to stálo moc všeho, ale tuším, že to stejně přijde, určitě v jiné podobě...to jsou ty drahé zkušenosti:-) Takže ti držím pěsti a přeju hodně štěstí při hledání...to pravé místo se totiž hledá těžko, je to dost náhoda, když tě ale nic netlačí, máš čas, tak to na tuty vyjde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netlačí mě nic, což považuju za velké plus! A taky, výbavu už mám a regály, stoly a židle se někde splaší. Jsem optimista! :)

      Vymazat
  13. No tyjo, držím pěsti jak blázen a závidím odvahu udělat něco takovýho! Myyna bude jednou slavná, mám ten pocit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, já mám spíš pocit, že Myyna si zas jako obvykle nabije hubu, ale kéž by došlo na pocity tvoje a ne moje, chi chi!

      Vymazat
    2. Základem úspěchu je smýšlet pozitivně! :)

      Vymazat
  14. Skvelý nápad o ktorom sníva nejedna z nás a ja samozrejme tiež:) tak Ti držím palce aj na nohách nech to vyjde. Ja by som tiež do takého niečoho išla, len si príliš neverím, čo je iba moja chyba, ale keď vidím, že aj iní ľudia sú schopní ísť do toho, mám chuť skúsiť to. Len to naše malé mesto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sašo, já moc děkuju! Malé město je problém, já vím... kdybych si mohla vybrat, nejraději bych udělala nějaký skvělý obchod s dílnou v milovaných Teplicích, ale vím, jak by to dopadlo... blbě :)

      Vymazat
  15. Markét, držím vše co mám a moc ti fandím!! Kuráž a odvahu máš, tak teď už jen krapet štěstí, crossing fingers!!
    A jasko, až přijedu na návštěvu z Provence, jdu na dobrou kávu Chez Myyna :-) Koláč vezmu s sebou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro kuráž jsem si zřejmě šla dvakrát, to je fakt :). Aný, ber koláč a pojeď! Teda až to bude hotové a vymazlené a všecko! :)

      Vymazat
  16. Super! Tohle je můj sen a moje tajné přání...tak třeba jednou. A až to rozjedeš, moc ráda se přijdu podívat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, tak já se budu těšit! Buď se sejdem v září nebo nikdy ^^, hi hi.

      Vymazat
  17. Já se taky přidávám k těm, co ti moc fandí. Určitě to bude super a moc ráda přijdu a podpořím tě v začátcích, které nejsou vůbec jednoduché, pár pronájmů jsem si v Praze prošla .... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, bude moc fajn, když Tě v dílně potkám a dáme si čaj/kávu :). Díky!

      Vymazat
  18. Tak to bude lahoda, moc drzim palce, trpezlivost a nekonecnu inspiraciu...az pofrcim za segrou do prahy tak si isto spravim navstevu;-) si odvazna! a odvaznym stastie predsa praje. bodka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslim, že je potřeba to zkusit :). Nejde o život. Doufám :D

      Vymazat