středa 27. srpna 2014

Logo v modré a žluté

Nejen bohulibým osobitým výtvarnem je Myyna živa... Někdy je potřeba zahnout i do nějakýho businessu nebo jak se tomu říká, prostě, aby na tu skývu chleba bylo...

Když jeden grafik nemůže, přispěchá další, v tomhle případě já, abych za jeden den odvedla práci, na kterou měl ten druhý bůhvíkolik času. Ale neva. Udělala jsem to ráda. V tomhle případě to bylo logo pro IT konferenci ve Švédsku, která se bude konat v polovině listopadu. Tímto děkuji mému muži za takovou fajnou přihrávku.

Udělala jsem celkem osm návrhů, podmínkou byly švédské národní barvy, příslušný nápis a římská číslice VII. Původně jsem barvy hodila do mlžného oparu, rozumíte, jako že listopad, mlhy, Skandinávie, pošmourno, ale to nějak nevyšlo. Musela jsem dodržet přesný odstín.

Vybraná byla nakonec verze asi nejkonzervativnější, mám ten pocit. Ale já to chápu, není to žádné výtvarné sympózium, žeano.

Tadyk jsou všechny návrhy, posuďte sami, poslední obrázky jsou ty finální. Od mojí milé Kačky, kamarádky korektorky, jsem pak ještě dostala radu ohledně pomlčky, která by měla být v datu správně spojovníkem, takže nápis ve schválené verzi je ještě i ve správném typografickém tvaru. ...kuju, Kačko!

Namalovala jsem v počítači pár Stockholmských dominant a pak si s nima hrála, až vznikly následující návrhy. Kdybych si měla vybrat já, šla bych do č. 2, ani 4 neni k zahození, ale ta moc nefungovala, když se to hodně zmenšilo a to je špatně.



1.

2.

3.


4.


5.


6.


7.


8.


A tady - tadáááá! Vítězná formace logo+banner (varianta 5). Na přání v modrém poli.








25 komentářů:

  1. Myyno, já jsem z toho úplně omdlela! Moc se Ti to povedlo! Tleskám, pleskám! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olívko, neomdlévej, zůstaň s námi! :) <3

      Vymazat
  2. Moc povedený, super! Taky bych hlasovala pro mlžné barvy, ale i ta finální verze vypadá dobře a ve Tvém portfoliu bude jen vynikat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Iri, ty mlžné barvy nejsou pro logo zrovna to pravé, ilustrátor ve mně se trochu zasnil a odstrčil grafika stranou, ale faktem zůstává, že by to v takových odstínech moc nefungovalo. Logo má být vidět, pánové to nakonec vymysleli dobře. :)

      Vymazat
  3. Mně se nejvíc líbí 3 a 5, i 1 má něco do sebe...Výsledek vypadá super, jsi moc šikovná! Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z. děkuju, jednička je možná trochu zlověstná... je to jako by nad Stockholmem visel Damoklův meč :))).

      Vymazat
    2. To mě ani nenapadlo :))) jsem totiž milovnice vlajek :) Z.

      Vymazat
  4. Jsi fakt dobrá, ale to už dávno vím :-) Povedené!

    OdpovědětVymazat
  5. já hlasuju pro dvojku a pro mlhu, rozhodně! povedené, gratulace! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky moc, měla jsem z toho radost, i když jsem si to neužila tak, jak bych chtěla. Přeci jenom jeden den byl dost málo, ale myslím, že to dopadlo dobře :).

      Vymazat
  6. Dvojka se mi taky líbí, ale výsledek je perfektní! Palec nahoru ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky, nejdřív mě z těch požadovaných barev polilo horko, ale výsledek nakonec funguje dobře a tak to má být :).

      Vymazat
  7. mně se nejvíc líbí 4, uchvátila mě ještě před přečtením článku a pořád u mě vede
    nicméně ajťáci jsou zvláštní tvorové (jsem jediná holka v IT oddělení o cca 30 lidech), takže finální verze je super a tak nějak ten IT svět pozvedá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bývala jsem ajťák, vím, o čem mluvíš :))). Na druhou stranu, se svými bývalými kolegy se vídám do dneška, když vylezou z ulity a slétnou ze své planety na Zem, tak je s nima docela legrace :).
      Jo, 4 je dobrá, ale když jsem ji zmenšila, tak bylo po efektu. Ale jako plakát by to bylo super :).
      Díky, Kačko!

      Vymazat
  8. tak pro mě je to vybrané logo nejlepší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, díky. Já myslím, že to vybrali správně ;).

      Vymazat
  9. Jůůůů! Tolik krásnejch možností, to se museli pěkně zapotit, než si dokázali vybrat:) (za mě mlžná 5 a 3)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufala jsem, že oceníš číslování a vybereš nějaké možnosti :))).
      Mlžné barvy mě taky ba. Díííík :)

      Vymazat
  10. Mně se líbí mlha i IKEA :-) Na banneru navíc ty opakované "domečky" krásně vyniknou.
    Moc povedené! Těším se na naše pracovní rande ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikeu mi ani nepřipomínej, zítra tam musím a už teď z toho mám osypky :))). Ne ze sortimentu, ale z těch davů tam.
      I já se moc těším, to je jasná věc! ;)

      Vymazat
  11. Mně se líbí 3. a 5. nejvíce, ale i to, co si vybrali oni. A nejvíce asi ty opakované domečky. V IKEA bývají davy? Já se tam dostanu max. před zavíračkou, když jsme v Mnichově nebo v Brně po cestě a vždy docela prázdno. :-)
    A v těch zastřených barvách jsem teď šila synovi tričko, ale tentokrát byl materiál z Finska. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pražské Ikea davy bývají, zejména pak v restauraci kolem poledne, což nechápu :). Od zástavby je to přeci jen kus a v životě by mně nenapadlo vzít rodinu a jít na oběd do Ikea... Ale každý to máme holt jinak ;).
      Nejlepší je jet ve všední den po otevření, taková je moje zkušenost.

      Vymazat
  12. Jé, tak o tomhle mi Kačenka psala a ověřovaly jsme spojovník v anglickém datu a tak. Tím si fakt nedělám žádné "zásluhy" :), jen že konečně vidím proč! Povedené, těším se zítra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Helčo, moc jste mi pomohly a alespoň jsem mezinárodně neznemožnila :). Díky a večer se uvidíme! :)

      Vymazat