pondělí 4. srpna 2014

Dyzajn Márket obklopený vodou

Hnedka vlevo můžete vidět stánky letního DM. Panorama naprosto dokonalé.

Přemístění na Střelecký ostrov Dyzajn Márketu prospělo. A zeleň kolem, ta celou akci posunula někam uplně jinam. Dalo se spočinout na dokonale zastřiženém trávníku, dalo se korzovat v klidu dokola a dalo se poslat děti na prolízačky. Nebo k podiu, kde byl dětský program.






Počasí bylo super, s Rosou jsme mezi stánky naběhly hned v pátek po zahájení, což se ukázalo jako dobrý tah, protože když je DM v plném proudu, bývá dost nacpaný.


Nejkrásnější stánek, šperky (?) Mamori.


Nesmrtelný Antimultivitamín...

... a ještě nesmrtelnější puntíky.

Origami jeřáby v barvách letního DM.


Já jsem šla pro Lékorky, náušnice od Lottky, které jsem měla vyhlídnuté na Fleru už pěkně dlouho a taky díky tipu od PAN MON jsem objevila porcelán od Adekor, který čerstvě spolupracuje s ilustrátorkou Kateřinou Kynclovou a jejími ilustracemi potisknul misky a talířky. A vypadá to moc pěkně.



Moje volba.



Taky jsme s Rosou objevily velmi roztomilé PEPE hračky a neodolaly létající rybě s rolničkou.




Moje ryba už je zavěšená do prostoru hned pod zdechlou skleněnou rybou z Holandska.

A taky jsem už dlouho chtěla festivalovou kapsičku od PAN MON. Ne, že bych objížděla festivaly (i když, proč já na to vlastně posledních pár let nikdy nenajdu čas?!), ale kapsička se mi náramně hodí na peníze a nutné karty, když nepotřebuju tahat celou svojí obrovskou portmonku.

Lišku mi vybrala Rosa a musím uznat, že se trefila. Vybrala bych si ji tak jako tak.

Pardon, víc nemám...

No a rozhodně si musím posvítit na tohodle týpka, protože dělá boží šperky.




Byli jste? Nakoupili jste? Nebo jste dokonce prodávali? Jak na vás nový prostor působil (nakupující i prodávající)?



18 komentářů:

  1. Nebyla jsem, ale tvé úlovky moc obdivuji. Ten šálek je roztomilý a kapsička na peníze praktická ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sla s kamaradkou taky fikane hned ze startu,
    prinesla mi darek,
    vybrala nausnice, ktere uz do duchodu nedam z ucha
    a ochotne pomahala s kocarkem nad i pod uroven hladiny more.
    Proste BORKA!!!
    Krasny den to byl, vcetne ex post brainstormingu! ♡

    Btw:mne zbylo dve padesat ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být supr holka, ta tvoje kámoška! Seznámíš mě s ní? :)
      Brainstorming byl nejlepší u celého dne <3

      Vymazat
  3. Ta keramika je úžasná, ještě mít to místo doma :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tohle se u nás vždycky místo najde :)

      Vymazat
  4. Wrrrr, jé, Vitamínu jsem si zkoušela! :) Mýna neřekla při kupu kapsičky liščí že je Mýna!? Jakóóóó! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noooo, já vim.... ale nechtěla jsem být vlezlá... "Ahoj, já jsem Myyna/Markéta a píšu ten blog, víš... " Tak jsem alespoň pípla, že jsem nákup kapsičky slíbila na fb a víc jsem nebyla schopná :D.

      Vymazat
    2. Pamatuji, ale to jsem přešla s tím, že jsem blázen já nebo to je zas nějaká bláznice. :D Na fb jsem si ten koment totiž četla až dnes žejo! Takže těším příště = na další tajné znamení a hádanku! :D

      Vymazat
    3. Tak jo, já se příště normálně napráskám a hotovo :D.

      Vymazat
  5. A když vidím tohle, říkám si jen, proč sakra nejsem častěji v Praze.. Liščí taštička je božská, porcelánová miska jak by smet! A taky se mi moc líbí origami .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť máš kousel WTF market, který se pořádá v Ostravě... na ten bych se třeba moc ráda podívala já :)
      http://www.wtf-market.com

      Vymazat
    2. Tak o něm slyším teda prvně! A to se teď na takové akce zaměřuju a hledám, achjo :( snad plánují brzy zase nějakou akci .)

      Vymazat
    3. Asi maj dost blbý promo, jestli o nich místňák, jako jsi Ty, ještě neslyšel (což, mimochodem, vysvětluje ten "závratný" počet fanoušků na jejich fb stránkce :D). Ale jsem si skoro jistá, že bude určitě nějaký předvánoční WTF market.

      Vymazat
  6. Market- taky jsem tam byla, hned v patek odpoledne a rychle jsem DM prolitla. Nebylo to spatny, ale tech super prodejcu tam nebylo moc. Myslim zajimaveho designu. Ti, ktere sleduji jinak ( na Fleru, na jejich vlastnim webu nebo showroomech) tak na DM nic prevratneho nemeli, naopak meli tam jen par znamych kousku.
    Co jsem objevila ja, je znacka Very Nice. Presne trefa do mych oblibenych kousku. Akorat to zazemi pro obleceni nema DM moc ok. Tisnit se za plentou, nic moc. Ale asi uz jsem moc na tohle stara.
    Jeste jsem koupila od Pepe andilkovej zaves nad postel meho syna, ale pak jsem se pri jeho sestavovani pekne povztekala. Ja a nit a uzliky, to je vrazedna kombinace:-)
    Skoda, ze jsem se nepotkaly, mohly by jsme si dat skvelou zmrzku Angelato:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, tak to mě mrzí, že jsme se nepotkaly, mohly jsme dát řeč.
      Já jsem si nikdy na DM obleček nekupovala, ale představa, že se tam budu někde svíjet za plentou mě taky moc netěší. Na druhou stranu, asi jiný způsob pro prodejce neexistuje, že tam dají prostě paraván se zrcadlem... No, nezávidim jim ty polní podmínky. Ono samotné vybalování stánku je nejspíš hodně moc náročné. A večer to zase zabalit...
      Pepe hračky jsou fakt roztomilé, jsem ráda, že se líbí i dalším lidem, protože to byli extrémně příjemní prodejci.

      Vymazat
  7. Nebyla jsem, nenakoupila jsem, ale krásně jsem se tu pokochala. Máš to výborně zdokumentované!

    OdpovědětVymazat