pondělí 21. července 2014

Zářivá nanuková

Jedné mojí pravidelné návštěvnici blogu (zdravím, Jano!) se líbil letní obrázek s nanuky. Momentálně se nacházím ve stavu textilním a tak požádala o menší tašku, na kterou bych po ušití nakreslila dva ovocné nanuky jako ty z obrázku (zrovna k dostání i ve formě pohlednice v pražském obchodě Kuráž).





Trochu jsem se bála. Přeci jenom textilní barva nemá vlastnosti akvarelu a co já s tím, žeano... Ale co už. Nakoupila jsem správný barvy a šla do toho.

Výsledek je letní, velmi zářivý a veselý. No ne?







10 komentářů:

  1. Já už ji viděla na instagramu Jany, je naprosto ideální do letního počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to je prima :)
      Ten motiv je letně chladivý :)

      Vymazat
  2. No ano!
    A mě by zajímaly ty šaty. Odkud jsou prosím? Kdo šil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty šila moje báječná kamrádka Simona Tošková http://www.fler.cz/simona-toskova. Šije i na míru a je jí šaty by se daly nosit i po rubu, jak jsou dokonale ušitý. Mám už troje :).

      Vymazat
    2. Díky! Jsem se zase nechala unést, než jsem si uvědomila, že pro kojící nejsou takové šaty moc praktický kousek. Sukně to jistí... :-)

      Vymazat
    3. Pravda, sukně je v tomhle případě určitě praktičtější :D

      Vymazat
  3. Jana zdraví Myynu a děkuje za tašku. Je perfektní, o víkendu cestovala, dnes byla plná knížek v knihovně (paní knihovnici se taška moc líbila), zítra jede do Prahy atd.
    Plánuji ještě jednu, jen přemýšlím, jaký motiv a možná nahoře zip (čistě z bezpečnostních důvodů).
    Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, tak to je super zpráva, že se takhle hojně taška využívá. Z toho mám radost!
      Zip by byl velká výzva :))) Se zipem jsem totiž zatim nic nedělala, ale alespoň by mě to donutilo se to naučit, hi hi.

      Vymazat