středa 2. července 2014

Výsledky soutěže o španělský salát...

... pardon - o španělské drobnosti...

dopadla takto: prostě to vyhrála Pařížanka alias Parisienne a.k.a. Nelly! G R A T U L U J I !

Nejbližší zahraniční výjezd vypadá zatím na podzimní Švédsko, takže příští soutěž bude nejspíš pěkně studená. (Ale o to stylovější.)

Všem moc a moc děkuju za účast, saláty do jednoho poctivě vyzkouším, recepty nafotím a odbloguju, ať máme na léto inspirace na salátky. Slibuju na holý pupek! (No... to radši ne.)

Obrazová dokumentace:










10 komentářů:

  1. gratuluju výherkyni! ale teda musim se zeptat - dozvíme se co vyhrála? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) To by neměla Nelly překvapení, kdybych to sem teď napsala. Hi hi, já to sem časem můžu napsat, ale fakt jsem to neotevírala, takže fotky nemám.

      Vymazat
    2. moje zvědavé já je napnuté k prasknutí :D

      Vymazat
    3. :))) Tak já to pak písnu do nějakého článku příští týden... :D

      Vymazat
  2. Gratuluji vítězce a těším se na další soutěž!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji!! Těším se na salátové klání a doufám, že nám Parisienne odtajní španělská překvapení ;-)

    OdpovědětVymazat